Recenze (142)
Reparát (2016)
za spocený koule a vytahaný kozy *
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Chtěl jsem se bavit , vážně chtěl, ale nešlo to. Zbytečných 140minut v mém živote, lepší je ten film nevidět. Vrchol trapnosti byl Chucky.Chci rychle zapomenout. Nerozumím tomu , že jsou lidi z tohodle unešení, bože jděte do prdele.
Manželské etudy po 35 letech - Zuzana a Vladimír (2018) (epizoda)
Sebestředný kkt a celý koncept díky tomu je mimo ... bohužel.
Aréna Jaromíra Soukupa (2017) (pořad)
No co tohle je za č****
Dobrý časy (2017)
Moc jsem od tohohle filmu nečekal a po prvotním zhnusení z kamery, tohle byla neotrlá surová jízda.
Manželské etudy po 35 letech - Marcela a Jiří (2018) (epizoda)
Škoda, že Helenka nemá v tomhle konkurenci, pak by šlo vidět že to není dobře uchopené a nejsme schopni vidět až pod povrch. Není tam ani nijak velká snaha rozkrývat záhady proč rodinu potkává to co potkává.Jde cítit ten odstup lidí před kamerou a snaha býti lepšími. Nicméně drama lidských osudů je samozřejmě autentické, a obyčejný člověk musí zírat s otevřenou pusou, zároveň se utvrzujeme, že nejlepší scénaře stéjně píše život sám.Vysoké hodnocení je rozhodně za vytrvalost.
Jídlo, s.r.o. (2014) (pořad)
Jídlo na koksu
96 hodin: Odplata (2012)
Zbytecnej film.
Železní andělé (1987)
film pusobi az moc kycovite...
300: Vzestup říše (2014)
Ohromny zklamani na cele care k puvodnim 300.Zpackane vse co se dalo.