Recenze (142)
Sabotáž (2014)
Clovek se tesi na novy filmy s Arniem a pak z toho vypadne maximalne tohle, clovek na to ani nemuze koukat aby koukani na tyhle filmy byl pro nej relax.
Kameňák 4 (2013)
Tohle vazne muze oslovit jen lidi zijici nekde v buranove.
Babovřesky 2 (2014)
Byl jsem donucenej na to koukat, prinejmensi to vnimat v dalkovym autobusu, boze, vetsi torturu sem si ani nemohl vysnit !
Machete zabíjí (2013)
Rodriguez, to fakt uz klisovite prehani !
Hrůzná minulost (2012)
Ma to cenu videt uz jenom kvuli zensky na motorce!
5 Days of War (2011)
Je smutny ze takovy herci hraji v tak jednostranny zavsiveny propagande, ikdyz odbouram ze to byl smysleny pribeh na zaklade smyslene valky ktera nema nic spolecneho s realitou, tak mi vychazi ze to nema cenu ani sledovat.
Pavouk (2007)
Kdyz se clovek moc snazi a tlaci na pilu presne tohle dostane :D
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérský film)
I takovy lide ziji mezi nami naplno ! kruta syrovost reality.
Temný anděl (1990)
Nezapomenutelna klasika z detstvi.Kde hltate tu temnou atmosferu.
Sousedi (2014)
Asi jsem uz odrostl z toho plytkeho usa humoru, clovek se tesi na poradnej vystrizenej for, ale zasekne se v pocitu zoufalstvi z toho ze ty fory vzdy sklouznou to skaly pre-teen a vy jen cekate na konec.