Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána (1997)
Seriál mého srdce a života! Snad jen z nostalgie pro mě zůstane tím nejlepším! Úžasný pilotní film,výborné filmy závěrečné,jen Richard Dean Anderson mi ke konci seriálu chyběl.
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Když přišla Atlantida po SG1,pomyslel jsem si : To už nebude ono! Po shlédnutí pár dílů však přišly díly další,další,další až přišel najednou konec seriálu a já chtěl další díly! :D Zkrátka jsem si Atlantis také zamiloval!
Simpsonovi (1989)
Seriál na kterém jsem takřka vyrostl. Tento nepochopitelně trhle vtipný animáč zná téměř každý!
Hra o trůny (2011)
Tento seriál se HBO opravdu povedl,první série mě dějově zaujala asi více něž série druhá,která měla příliš mnoho postav a objevilo se spousta dalších rodů. Ale plus pro druhou sérii jsou bitvy,které se trikově velice povedly a v konečném díle druhé série výborné zakončení,díky kterému jsem velice napjatý a natěšený na další sérii.
M*A*S*H (1972)
Tento seriál běžel v televizi již několikrát a já se pokaždé díval a nikdy mě bavit nepřestal,nikdy se neohrál ( jak to u některých filmů a seriálů je) . Zde najdete jen výborný vtip.Někdy vás seriál rozesmutní,ale záhy na to zase rozesměje!
Přátelé (1994)
Domek z karet (2013)
Bylo, nebylo (2011)
Dokonalé propojení všech známých pohádek, příběhů a pověstí! Líbí se mi tu ta hlavní myšlenka : Dobro nemusí vždy vyhrát!
Monty Pythonův létající cirkus (1969)
Nikdy jsem nevěřil, že bych něco tak bláznivého a šíleného mohl někdy vidět! A hle, povedlo se! :D A v šílenosti je genialita,která si mě naprosto získala! Přiznejme si to : Ministerstvo švihlé chůze, vtip který zabijí, picni si buznu, to zkrátka nemá žádnou chybu! A má definice názvu tohoto seriálu : Létající protože vylétl na naprostou špičku všech seriálů a cirkus protože je to šílené a zároveň dobré!