Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Přežít! (2008)
Živí mrtví (2010)
Uneseni (2002)
Spartakus: Bohové arény (2011)
Krajní meze (1995)
Vikingové (2013)
Skuteční lidé (2012)
Originální nápad a dobře zpracovaný.Tak si představuji kvalitní scifi seriál.Není to asi pro každého ale mě to nadchlo.Něco takového u nás bohužel nikdy nenatočí u nás buď o doktorech nebo o policajtech.
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009)
Do pátého dílu jsem to viděl na 4 hvězdy teď jsem u jedenáctého a dávám 5 ale možná jesště uberu když se to zhorší. Konec se mi líbil a rozhodně zůstávám u 5 hvězd. Pro mne rozhodně nejlepší scifi seriál za posledních pár let. Oceňuji,že scénáristi utáhli velké množství postav v ději a to se vzájemně propletenými osudy podmíněnými zábleskem v budoucnu a to bez nějakých viditelných chyb. Trochu jsem se bál konce ,protože někteří zde psali ,že konec rozhodně naštve každého.No a mě spíš potěšil. 90%