Recenze (1 064)
Návrat do budoucnosti III (1990)
Jedna z mých největších srdcovek. Kvalita nejvyšší kvality každou single minutu, důraz na detaily, propracované postavy, prostředí, skvělej hudební motiv, skvělej soundtrack, prostě všechno. Třetí díl je jeden z nejlepších filmů všech dob a součást jedné z nejlepších filmových trilogií všech dob. Není krásnějšího a zábavnějšího filmu vhodného pro celou rodinu. A není lepších filmů o cestování v čase.
Návrat do budoucnosti II (1989)
Jedna z mých největších srdcovek. Kvalita nejvyšší kvality každou single minutu, důraz na detaily, propracované postavy, prostředí, skvělej hudební motiv, skvělej soundtrack, prostě všechno. Druhý díl je jeden z nejlepších filmů všech dob a součást jedné z nejlepších filmových trilogií všech dob. Není krásnějšího a zábavnějšího filmu vhodného pro celou rodinu. A není lepších filmů o cestování v čase. Dvojka je můj favorit z celé trilogie.
Návrat do budoucnosti (1985)
Jedna z mých největších srdcovek. Kvalita nejvyšší kvality každou single minutu, důraz na detaily, propracované postavy, prostředí, skvělej hudební motiv, skvělej soundtrack, prostě všechno. První díl je jeden z nejlepších filmů všech dob a součást jedné z nejlepších filmových trilogií všech dob. Není krásnějšího a zábavnějšího filmu vhodného pro celou rodinu. A není lepších filmů o cestování v čase.
50/50 (2011)
Krásnej film, kterej ukazuje tak nějak, jak vypadá pravé přátelství a láska a jak vypadá nepravý vztah.
Ladič pian (2010)
Bomba nápad, bomba provedení, bomba vyvrcholení a bomba závěr.
Ukrutnost (2010)
Urážka mě neurazila. Sice jsem se po deseti minutách začal ztrácet v tom kdo je kdo, ale to vyvražďování bylo fajn.
Láska je láska (2012)
Tak vysoko hodnotím hlavně díky Anetě Krejčíkový, která je takovým nejzajímavějším prvkem filmu. Kdyby ukázala kozy jako v Poupatech, šel bych možná s hodnocením i výš. Je to moc hezká holka, přestože to není prototyp krásný holky. A má příjemný hlas. Jsem na ni zvědavý do budoucna.
Samuraj (2003)
Pohodová zábavná podívaná, kde jsou dost hrubé přechody mezi vtipnými a vážnějšími scénami, přesto to jako celek nijak nedrhne. Možná chtěla ještě trochu doladit ta digitální krev.
Den zrady (2011)
Další s koncertů Ryana Goslinga, ve kterém mu ostatní tak maximálně zdatně sekundují.
Insidious (2010)
Takovej novej Poltergeist s dost dobře vygradovanym koncem, kterej to vytáhnul z lehkého nadprůměru. Navíc mě téma astrálního cestování docela zajímá, tak jsem rád, že se tomu trochu věnuje i nějaký film konečně.