Recenze (19)
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
Je to zmateně sestříhané a přeefektované a někdy se u toho cítím tak trapně (ať už díky porotcům, nebo soutěžícím), že bych se nejraději zavrtal hluboko pod zem. | A Farná musí dostávat pořádně zaplaceno za to co provádí, protože v jiných pořadech vypadá mnohem inteligentněji až sympaticky.
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Na stejné úrovni jako třetí díl. To sice znamená, že vás nemine obří porce klišé, ale také, že vás nemine ani spousta hlášek a držkopádů hlavních protagonistů. Nové postavy dobře zapadly mezi staré známé a veverka je opět skvělá. Letos tedy (alespoň u mě) vyhrála Doba Ledová 4 nad přehnaně kýčovitým Madagaskarem 3.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Ve všech ohledech lepší než první díl. Vělkolepější akce, více hrdinů - více hlášek. Ale ten scénář, ten je bohužel dost špatný. Pátou hvězdu si proto šetřím až na trojku.
Madagaskar 3 (2012)
Absolutně nejbláznivější a nejšílenější animovaný film, co jsem kdy viděl. Otázkou je, jestli je to dobře a nebo už Madagaskar 3 překročil určitou hranici snesitelných šíleností. Skutečně i taková Doba Ledová, první dva díly Madagaskaru a nebo vlastně jakýkoliv animovaný film vypadá oproti Madagaskaru 3 až "realisticky". Pár hlášek skvělých, skvělý soundtrack, ale jinak samé zápory. Akční složku jsem věřil spíše Autům 2, dále některé vtipy ani nebyly pro děti (např. uříznutí hlavy tygrovi) a z těch neuvěřitelných salt a ohňostrujů se mi motá hlava i teď. Tady to asi někdo přehnal.
Hunger Games (2012)
Zdlouhavý a předvídatelný děj. Většinu filmu se jen vykladá, nebo lituje padlých spolubojovníků (vlastně tedy protivníků) a když už dojde na akci, tak díky zmatené kameře z ní není stejně nic vidět. Postavy se chovají příšerně nelogicky, a celkově všechno šlo s tímto námětem udělat lépe. A mohl to být tak dobrý film! Stačilo přidat více násilí, drsnější hrdinku, zkrátit stopáž o půl hodiny a atmosférický akční film v pořádně drsných podmínkách by byl na světě. Bohužel snaha, aby film mohl být už od dvanácti let je viděl všude, a to mi prostě k tomuto tématu nesedí.
Sněhurka a lovec (2012)
Atmosféra je skvělá, upírská Sněhurka a Thor se sekerou jsou skvělí, zlá královna je patřičně zlá a hudba je dostatečně epická. Inspirace Pánem prstenů je až moc viditelná (putování, putování...), možná i délka filmu je nevyhovující a škoda nevyřešeného milostného trojúhelníku. Každopádně pochybuji, že někdy bude lepší zpracování "pohádky" o Sněhurce.
Underworld: Vzpoura Lycanů (2009)
Méně špatné, než jsem čekal. Všudypřítomný pocit beznaděje a typický vizuál Underworldu vytváří skvělou atmosféru. Efekty jsou sice malinko lepší, ale např. vlkodlaci vypadají pořád docela uměle. Naštěstí jsem se díky krátké stopáži nezačal nudit.
Underworld: Evolution (2006)
Méně nudné, než jednička. Přibylo akce a brutality a to se počítá. :) / I když se může mé hodnocení zdát přehnané, tato série nemá konkurenci. (Ano, Twillight se nepočítá). A i ten příběh je docela dobrý.
Maverick (1994)
Snad nejlepší westernová komedie. Výborní herci, skvělý humor a vynikající cameo. Škoda jen překombinovaného a nudnějšího závěru. Jinak je to film skutečně legendární!
Útěk z MS-1 (2012)
Film, který je kromě prvních a posledních deseti minut prakticky bez děje. Mezi tím je akce, akce a zase jenom akce s neuvěřitelným přívalem hlášek. I přes celkový béčkový nádech, je film nepředvídatelný a občas se mu i úspěšně podaří vyhnout se všemožným klišé. Někdy vás ale mohou vyděsit docela špatné digitální triky (hlavně úvodní honičku snad autoři ani nemohli myslet vážně) a občas nepřehledná kamera. Pokud však nebudete moc přemýšlet, těch 90 minut Vám uběhne jako voda. Takže pokud máte chuť nepřemýšlet, pusťte si tento film. "Potřebuju ho!" "Kvůli kufru? Nevytáhneš z něj ani recept na bábovičky!"