Recenze (269)
Blackjack (1998) (TV film)
Ja nevidim na tomto filme ziadnu slabu stranku. Velmi dobre akcne Bcko, mozem s kludnym svedomim povedat ze jeden z najlepsich filmov Lundgrena
Vyhnanec (1999)
na jeden stvrtkovy dazdivy jesenny vecer ked v piatok netreba ist do prace je to jeden dobry film. vidiet je nanom ze je ultranizkorozpoctovy ale viac nez pozeratelny. tri hviezdy jednoznacne
Poslední hlídka (2000)
mne sa lubil.
Masakr na střední škole (2003)
Lundgren je moj oblubeny Bckovy herec. ale tento film nie je Bckovy ale skor by som povedal ze je to take lepsie Dcko. proste hnus!
To (1990) (TV film)
velmi lacny horor ktory mohol byt strasidelny tak akurat pred 20timi rokmi. dnes je to uz len slaby odvar. o nicom. 2hviezdy davam len kvoli Stephenovi Kingovi
Na hraně temnoty (2010)
ja som bol s tymto filmom velmi spokojny. neviem co sa vam na nom tak nelubilo. ten kto cakal akcnu rezbu, tak ten na svoje nepride. ale dej je velmi dobry, tajomny. vrele doporucujem
Bojiště Země: Sága roku 3000 (2000)
no zas az tak zle to nebolo. ale faktom ostava ze je to najslabsi film herca takeho kalibru ako je travolta. raz stacilo vidiet. viackrat netreba.
Mezi vlky (2011)
neuveritelny film ktory hra na city. vzdy ked si ho pozriem pozeram ho ako prvykrat. takyto silny film som uz davno nevidel a co sa tyka hudby jednoznacne to najlepsie spolu s barbarom conanom. ked pocuvam hudbu s tohoto filmu mi behaju zimomriavky po chrbte. krasny film. proste bomba
Krvavý příliv (1995)
velmi mrazivý a napínavý film. washington a hackman podali vynikajuci vykon.
Čas pomsty (1993)
na tie casy velmi slusny film