Poslední recenze (1 899)
Land of Bad (2024)
První půlhoďka je plná chlapáckých keců ve slabé režiji, takže úvod to celkem zabije. Vystřihal bych fest. Po přistání na Filipínách se situace ale mĕní a dostanem solidní survival až do konce. Jenže Liam nemá charisma a ani to herecky podle mě úplně neprodal. Milo ho totálně přehrál a s Russellem mě nejvíc bavili.
Nezlomní (2024)
Je to spíš na 3* ale za ten fakt že je to podle skutečnosti rád přihodím. Je to hezké a dojemné, místama napínák a člověk tomu těžko něco vytkne. Závěrečný nátlak na emoce podle mě ale nefunguje moc dobře a je přetažený. Vztah psa s týmem prostě 3/4 filmu nikdo moc neřeší a pak se to emočně hrotí na silu.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Rebel Moon - Válka na farmě. Myslim by to aj Zdenda Troška natočil líp. Nebo ne? Ale nechme žerty stranou, protože tohle je fakt docela smutná přednáška toho jak se z výborného nadějného filmaře stane díky zahleděnosti do vlastní geniality absolutnĕ podprůmĕrný až tragikomický kreativec. Zac Snyder tu za total 4h nedokázal vybudovat nic víc než pár hezkých obrázků. Veškerá osudovost, emoce a epičnost je smĕšná a prázdná. Jediný kdo to drží v dívatelné formě je pár hereckých jistot v čele s hlavní hrdinkou. Ale třeba ten její Franta Jetel farmář milenec je castingový omyl. Meh
Poslední deníček (3)
Můj nejoblíbenější akční pocorn
Nejlepší akční film léta 2007 a zároveň můj nej akčňák vůbec.