Poslední recenze (11)
Uteč (2017)
podla mna velmi neoriginalny namet, pripomina to film The Skeleton Key, akurat ze namiesto woodoo sa pouzije nejaky vedecky postup. Zacina to dobre, len ten koniec bol klasicky americky a krvavy, len aby sa to rychlo uzavrelo. Taky priemer, urcite by som to necakala medzi nominaciami na Oscara
Perníkový táta (2008) (seriál)
Trvalo mi takmer dve série, kým ma dej konečne poriadne zaujal, no nakoniec ma dostal svojim originálnym námetom a prostredím, kde nie sú všetci krásni a bohatí ako vo väčšine amerických seriálov. 5* dávam ale za postavu Walta, ktorého charakter sa menil postupne celými 4 sériami. Kedy v prvej sérii divák sympatizuje s postavou, aby ju v ďalších seriách neznášal stále viac.
Mary a Max (2009)
Taky depresivny animovany film som nikdy nevidela. Ale bolo to prepracovane krasne do detailu a z pribehu samotneho mam velmi rozporuplne pocity. Len rozmyslam, ci by mal tento film take dobre hodnotenie keby bol hrany realnymi postavami...
Poslední deníček (1)
Keď sa pýtali DalaiLamu, čo ho na ľudstve najviac prekvapuje:
"Ľudia. Pretože obetujú zdravie, aby zarobili peniaze; potom obetujú peniaze, aby znovu získali zdravie;potom sa tak znepokojujú budúcnosťou,že si neužívajú prítomnosť, a... tak nežijú ani vprítomnosti ani v budúcnosti. A žijú tak, akoby nikdy nemali zomrieť,a potom zomrú bez toho, aby predtým žili."