Recenze (66)
Toots Thielemans (2008) (koncert)
Nejedná se o koncert, ale o dokumentární film o nejlepším hráči všech dob na foukací chromatickou harmoniku.
Máj (2008)
Krásné.
Vyznání Anny Elliotové (2007) (TV film)
Slušný film až na přehrávající hlavní hrdinku, která při každém pohledu na Wentwortha otevírá pusu a lapá po dechu jak leklý kapr. Ten závěrečný polibek je taky docela síla.
Noční hlídka (1995) (TV film)
Pohodovka, která má docela spád. Standartně dobrý Brosnan v tandemu s krásnou Alexandrou Paul.
Chyťte doktora (2007)
Tatiana Vilhelmová by měla odpovědněji vybírat své účinkování a role v podobných filmech.
Všechno nejlepší! (2006)
Vůbec nerozumím místnímu nízkému hodnocení. Já jsem byl nadšen z inteligentního a na konverzaci postaveného humoru a z výtečného výkonu hlavních protagonistů J.Dolanského a V.Preisse. Už dlouho jsem se u české komedie tolik nezasmál.
Venkovský učitel (2008)
Průměrný film se slušně hrající Bydžovskou, toporným a nijak neoslňujícím Liškou, výbornou kamerou. Pro mě film na jedno shlédnutí, podruhé bych ho vidět nemusel.
Návrat do budoucnosti (1985)
Nechápu, jak taková kravina může mít tak vysoké hodnocení. Čekal jsem nářez, ale byla to ukrutná nuda.
Inga Lindström - Farma u jezera (2004) (epizoda)
Vždy mě zaráží, proč všichni přítomní kritici / "odpadlíci"/ se dívají na tyto slaďárny, když je tolik nesnášejí. Jednoduchý příběh, nenáročný děj, předvídatelná pohodovka, přesto nic, co by mě nějak uráželo.
Bathory (2008)
Po všech stránkách vynikající, zejména režie a kamera, skvělé obrazové ztvárnění. Jeden z filmů, který mě nalákal přečíst si i literární zpracování, v tomto případě Čachtickou paní od J.Nižnanského. Hodnocení mnoha škarohlídů zde i jinde na celé věci nic změnit nemůže. Mnohý divák dnes není schopen strávit větší román natož téměř dvou a půl hodinový film. Pokud někdo tvrdí, že na filmu není co vidět a obdivovat, měl by navštívit očního lékaře případně jiného specialistu. Smekám před výkonem pana Jakubiska. Jasná pětka.