Recenze (24)
Stmívání (2008)
Nechápu, jak někdo tento film může považovaz za nejlepší za posledních 10 let, je to úplný odpad. Producenti vsadili na mladé, hloupoučké dívky a vyplatilo se, zisk byl okamžitý.
Trainspotting (1996)
Ewan McGregor opět exceluje. Zajímavé pohledy do duše feťáka
Alphaville (1965)
Další nedoceněný film na csfd
Sicko (2007)
Zamyšlení nad americkým systémem zdravotnictví. Dokument, který nenudí, odkrývá temná zákoutí a nedostatky v zdravotnictví v USA.
Big Lebowski (1998)
Jiné, své, ujeté, dokonale praštěné Herci své role nehrají, oni je žijí
1984 (1984)
1984 podle Radforda depresivní, život ve strachu, vše pod dohledem velkého bratra. Skvěle zachycena myšlenka knihy, ale zase na druhou stranu mi Radford zničil moji představu světa v knize 1984
Rozmarné léto (1967)
Stejně kouzelné jako kniha
Amerika (1994)
Nechápu, proč má tento film tak špatné hodnocení. Asi jsem vyšla ze cviku, ale nedokázala jsem předpovědět správně skoro žádnou scénu.
Imaginární lásky (2010)
Vizuálně překrásný film
Bláznivý Petříček (1965)
Pokud chcete pochopit tento film, musíte se na něj podívat nejméně dvakrát, protože skoro v každé scéně je nějaká narážka nebo myšlenka. Po pvním zhlédnutí neříkejte, že se vám nelíbil, ale zapřemýšlejte o něm a po čase se k němu vraťte. Sami uvidíte, kolik jste toho přehlédli.