Recenze (74)
Snowboarďáci (2004)
Kotka a Mádla rád nemám (hlavně Kotka). Nechápu, co na nich všichni vidí (hlavně na Kotkovi). Kdyby tvůrci obsadili do rolí nějaké namakance, bylo by to hned lepší. Když k tomu přidám ještě videoklipovitý styl natočení a hodně divný závěr, kdy si starší holky dají zničehonic říct s takovýma mladýma zajícema, je až k neuvěření.
Prci, prci, prcičky (1999)
Kultovní komedie s několika skvělými scénami a hláškami, která si na nic nehraje a je svým způsobem neodolatelná. Absolutní top mezi teenagerskými komediemi, který zřejmě nikdy nebude překonán. Kam se hrabou takoví Snowboarďáci nebo Rafťáci s rádoby hvězdami Kotkem a Mádlem. BTW Naďa je kus! :))))
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Vůbec se mi to nelíbilo, celý film jsem se nudil. Snad jen vizuální efekty byly na výši a sympatický Johnny Depp stál za to, ale to ostatní děs běs.
Hledá se Nemo (2003)
Jeden z dalších dokonalých filmů od Pixaru. Ale na Úžasňakovi to nemá, ale pořád je to špica. Taková smutná komedie.
Playgirls (1995)
Příšerný pokus o napodobení zahraničních erotických filmů.
Andělská tvář (2001)
Nebylo to zdaleka tak hrozné, aby z toho byl jeden z největších propadáků české kinematografie. Míša Kuklová a Jiří Pomeje mi přišli sympatičtí a děj taky nebyl špatný. Jen mi vadil poněkud mdlý scénář. Celkově to na 3* s přehledem stačí.
Dracula (1992)
Tenhle film mě až na výtečného Garyho Oldmana a uchvacující exteriéry nudil. Od Coppoly bych čekal víc.
Policajt v Beverly Hills III (1994)
Celkem vydařená komedie, ve které hrají kromě Murphyho i herci z minulých dílů, a to filmu prospívá.
Špióni jako my (1985)
Výborná komedie s několika kultovními scénami. Rozhodně se však vyhněte novému českému dabingu a sežeňte si dokonalý předešlý dabing, kde Chase mluví Heřmánek nebo originál.
Neviditelný na útěku (1992)
Tenhle film jsem viděl jako malý a do poslední chvíle jsem doufal, že se Chevy Chase zase zviditelní, ale bohužel. Jinak jsem se u filmu celou dobu bavil.