Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Hranice nemožného (2008)
Krok za krokem (1991)
Dr. House (2004)
Byl jednou jeden... život (1987)
Gumídci (1985)
Akta X (1993)
Seriál,ktorý ma dostal.Je to môj najoblúbenejší.Prvých 5 serii vynikajuci,potom to už síce trochu upadalo,ale celkovo si tých 5 * zaslúži.Chemia medzi Duchovnym a Anderson funguje viac než dobre.Vďaka Aktom X som sa začal zaujímat a paranormalne javy.
Family Matters (1989)
Miś Uszatek (1975)
Rozprávka môjho detstva,ktorá sa mi nazmazatelne vryla do pamäte..Skvelý slov.dabing Michala Dočolomanského.