Recenze (418)
Sin límites (2022) (seriál)
3* len preto, že je to perfektná téma-stredoveký boatrip :) Škoda, že produkcia bola v len kvalite Hallmark2007. Chcelo to pridať aspoň na dramatičnosti a na historickej presnosti, lebo takto z toho vyšiel seriál typu "len aby bol" a o zbytok sa má postarať námet. Kto nie je odnarodenia fanúšik moreplavby, bude to považovať za podpriemer.
Honeydew (2020)
Neverím, že som s tým stratil skoro 2 hodiny. Tento žáner končil asi tak pred 10-15 rokmi a ešte aj vtedy by to bol odpad. Pre toho, kto videl vživote aspoň 2 filmy, tam nebolo nič zaujímavé.
Dead Dicks (2019)
Nie! Možno ešte N. Cage v hlavnej úlohe by to nejak zachránil, ale to by sa musel poriadne snažiť. On v podobných kekecinách v posledných rokoch účinkuje dosť a toto je presne ten typ produkcie.
Přeběhlík (2020) (TV film)
Po 15-20 minútach zistíte, že to bolo natočené z nudy počas koronakrízy. Možno tak kolo roku 1930 by to malo úspech ako zvukový film. Inak koš a kremíkové nebo/peklo hneď.
Cannibals and Carpet Fitters (2017)
Strašná sračka. Ak sa chcete zabaviť na pozeratelnej úrovni v podobnom štýle, doporučujem The Cottage (2008).
Lovecraftova země - Sundown (2020) (epizoda)
Prvý diel ma mierne navnadil, pri druhom si vravím nokurvatojesračka a 15 minút z tretej epizódy ma utvrdilo v presvedčení, že predlohou boli rázovité postavy zo Žehry, Jarovníc, Chminianskych Jakubovan a Prdelných Incestoviec.
Fáze zamilovanosti (2019)
Trocha dogabaná a nepríjemní herci.
Americká nakládačka (2020)
Konečne zas Rogen, jou. Schlupsk bude destinácia mojej ďalšej dovolenky. Šalom alajkum všetkým, aj tým s "kapuckou".
Konec snění (2004)
Dá sa zabaviť, keď viete, čo od toho čakať.
Centigrade (2020)
Dyk pizdo. Strašné čo sa dá všetko vypustiť medzi dívákov. Tiež nechápem prečo tam boli tak dlho (a keď už, tak už aspoň do jari), a čo dýchali, bo kyslík to asi nebol.