Recenze (418)
Ave, Caesar! (2016)
No tak teda neviem, ale niekoľko momentov bolo pamätných.
Cell (2016)
Ha-Há! Tak to bolo zas niečo. od predlohy a hlavnej dvojky som si sľuboval tak 2 hvezdy. Atu ho máš. Hady v lietadle je oproti tomuto hotový surrealizmus.
Spotlight (2015)
Hororová nuda. Vhodné len na otestovanie zápaliek pod - a lepiacej pásky - na viečka. Odpad nedávam asi len pod sugestívnym dojmom tunajšieho hodnotenia.
Děda je lotr (2016)
Ale hej, dá sa na tom jedným okom pousmiať.
Bod zlomu (2015)
Kompilácia niekoľkých adrenalínových videí. To medzi tým bolo zbytočné ako vzduchová bublina v prdeli. Roky idú, kopirajty sa uvoľňujú a nové generácie sú rýchlejšie, tlstejšie, blbšie a vraj ich mozog zvládne viac dát než ten môj zo starej školy. No lenže tu nebolo ani čo zvládať. Chudák Keanu, že sa toho dožil.
Zlo nikdy nespí (2016)
ou ou
Oko v oblacích (2015)
U mňa sa napätie dalo krájať. Uveriť sa podľa mňa tomu dá viac než dosť. Konečne naozajstný thriller.
Americká reportérka (2016)
Film zo zaujímavého prostredia. Ćistý priemer, neublíži.
Criminal: V hlavě zločince (2016)
Celé to vyzerá ako zrobené za 3 dni. Postavy boli bez minulosti, bolo mi jedno, čo sa komu stane. Okrem zaujímavého námetu to nemalo nič. Dobrí herci nemali čo predviesť.
The Boy (2016)
Nebolo to úplne márne, až na ten koniec. Miestami ma ja premkol pocit ako na malú, či veľkú, ale nakoniec z toho nič nebolo.