Poslední recenze (44)
Čarovný kamínek (2019) (TV film)
Novodobé pohádky z produkcí -ých televizí stojí poslední roky za nic. Kamínek to jen potvrzuje. Pěkná příroda. Námět byl taky pěkný, jen se toho ujal nějaký břídil, který polovinu vyškrtal a zbytek po..lal. A posledním zářezem možná i pěkné myšlenky byl dabing. Příště ty Slováky nechte mluvit po svém. Nová generace jim asi rozumět už nebude, ale furt lepší, než ty umělé a nepřirozené dialogy. Škoda 84 minut času.
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Konečně! Konečně se něco dělo!! A to tak, že celou hodinu a půl. Napětí, mráz po zádech, nečekané zvraty...Jak kdyby měla být odčiněna nudnost předchozích dvou dílů. Stejně jako u ostatních dílů GoT i tady bylo pár wtf momentů (knihovna) a možná trošku zbytečně dlouhé scény, ale to už tak k seriálu tak nějak patří :D A hejtrům tmavosti a chaosu doporučuji k přečtení komentář Gemyho :D
Skyfall (2012)
Skyfall, film, ke kteremu jsem pred mesicem omylem videla trailer a zacala se tesit na premieru. Film, ktery me po 2 letech dotahl do kina a nelitovala jsem penez za listek. Ukazat, ze i Bond je jen clovek, starnouci a s chybami, je asi dost odvazne, ale vyplatilo se:). Skoda M., ale chapu, ze Judi Dench uz neni nejmladsi a lepsi kdyz odejde na vrcholu (opet vlastne MI6 zachranila) nez aby v dalsi "Bondovce" bylo nejak slepene potreba vysvetlovat, kde je ta M. Zadne nudne pasaze, zadna hlucha mista, 2 hodinky uplynuly svizne a rychle.