Recenze (224)
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Kouzlo jedničky a dvojky je u konce.
The Starving Games (2013)
Tohle je prostě totální blbost, ale pobaví.
Don Jon (2013)
Bar>chlast>ženský>masturbace....bar>chlast>ženský>masturbace....bar>chlast>ženský>masturbace....a takhle tisíc x dokola. Prostě Dony, 60%.
Jak porodit a nezbláznit se (2012)
Nevyužitý potenciál. Herecké obsazení je super, ale od začátku filmu jsem se moc nepobavil, vše lítalo přes druhého...No ale abych nebyl tak kritický, koukatelný to je a občas se pousmějete těm suchým vtipům. 55%.
Berlínská mise (2013)
Stručně: Nepochopil jsem pořádně o co v tom filmu šlo. Kdyby dali více akčních scén nebylo by to vůbec na škodu, spíše velké plus, choreografie byly totiž výborné. Slabší 4. (3,6666). Můj desátý korejský snímek.
Snowboarďáci (2005) (seriál)
Radši film! Se seriálem do koše.
Okresní přebor (2010) (seriál)
FUN DINGU nahraj, FUN DINGU cejtruj...FUN DIN DUNG!! FUN DIN DUNG!!....No prostě nejlepší hlášky tenhle seriál, suprově se na to dívá, mohu jen doporučit. Oddychový seriál u kterého se nasmějete. Za mě 85%.
Doupě (2014)
Remake nezklamal, čekalo se od toho to co čekat mělo. Klasické akční béčko, 60%.
Temný rytíř (2008)
Kdyby to šlo, dám tomu aj 6 hvězd z 6.
Sedmý hřích (2001)
Dle mého úplně zbytečný film.