Recenze (90)
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Moje nejoblíbenější animovaná komedie.. Já jsem král Jelimán - profesionální pískač :D :D :D nemůžu z něho... :D
Okresní přebor (2010) (seriál)
Okresní přebor, pro mě jedním z nejlepších českých seriálů, který má vtip a sportovního ducha... A samozřejmě nesmím zapomenout na skvělý výkon Ondry Vetchého, v tomto seriálu ho úplně žeru... :)
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Nestojí ani za řeč... Stará verze Sněženek nejlepčejší,...
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Naděje umírá poslední... Už chápu, proč je jedním z nejlepších filmů všech dob... Skvělý herecký výkon... Určitě jsem ho neviděla naposledy... :)
Surfařka (2011)
Emocionální drama dle skutečného příběhu, které mě nenechalo klidnou...
Seznamte se, Joe Black (1998)
Wow... To je teda doják!!! Začátek děje, průběh děje, do toho ta dojemná hudba, která tomu dala tu atmosféru, Joea Blacka nezapomenutelný arašídový máslo :D, no a ten konec, až mi slza ukápla...
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Naprosto geniální pořad o tom, jak vyzdvihnout českou gastronomii... Pan Pohlreich v pořadu, se svými letitými zkušenostmi cestuje po ČR do hospod a restaurací, aby pomohl zjistit, kde , co a jak vylepšit... Líbí se mi, že se nebojí věci nazvat pravým jménem, a ty jeho hlášky mě fascinují... Žádný mazání medu kolem huby...Perfektcionalista a detailista. Vlastní dvě restaurace: Divinis a Cafe Imperial. V Cafe Imperial jsem sama byla zákaznicí...okouzlující interiér, delikatesní jídlo a perfektní personál. Smekám před ním...
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
První a čtvrtý díl 2. část nejlepšííí z celé Ságy... Byla jsem napjatá až do konce... Samozřejmě bylo jasný, že vše dopadne happy endem.. A moc jsem už od toho ani neočekávala do té doby, dokud nezačla velkolepá bitva, která mohla vše změnit... Začal boj mezi rodinou Cullenových a vládnoucím rodem Volturiových, kde si navzájem trhali hlavy a zabíjeli se, a to mě dostalo... S otevřenou pusou jsem zírala, jestli to má jako fakt skončit tím, že se všichni vyvraždí... A nestalo se tak, bylo to jen v myšlenkách upírky Alice... prostě srdcovka, proto 5 hvězdiček
Ctihodný občan (2009)
Vše bylo skvěle naplánované a provedené.. Čeho je člověk schopen, aby ať spravedlivě či ne pomstil svou milovanou rodinu, kterou mu vyvraždili..?? Pro někoho brutální, pro mě teda ne...
Paranormal Activity 2 (2010)
Jako neříkám nic...na první díl se docela dalo dívat, ale tohle moje chápání nepobralo...ta čistička v tom bazénu, která se během filmu ukázala snad 5krát, mi pila krev...75% filmu o ničem...