Oblíbené filmy (10)
Howlův kráčející hrad (2004)
Cesta do fantazie (2001)
Precious (2009)
Pro mě je film Precious nejen filmem, fiktivním vyprávěním s jediným cílem dostat diváka do kolen, vydělat peníze a získat co nejvíc ocenění. je to pro mě připomínka, že jsou lidé, kteří takhle skutečně žijí a ne všichni dostanou šanci se z tohoto způsobu života vymanit, tak jako ji dostala Precious. Je to pro mě připomínka toho, jak šťastný je můj normální život s drobnými problémy a taky motivace k tomu, abych něco dělala pro ty méně šťastné. Proto je pro mě tento film jedním z nejlepších, které jsem viděla nejen tento rok, ale vůbec. Protože mu jde o víc, než jen o peníze a zábavu a protože se mu (aspoň v mém případě) tenhle cíl podařilo splnit.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Láska nebeská (2003)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Duna (1984)
Bokovka (2004)
Temný rytíř (2008)
Temný rytíř je rozhodně nejlepší film, co jsem v posledním roce viděla. nemám vůbec co mu vytknout, můžu jen chválit. Příběh i prostředí je mnohem reálnější než v jakémkoli předchozím Batmanovi o to víc vás děj vtáhne. Vynikající výkony Oldmana, Freemana, Eckharta a Caina... Maggie Gyllenhaal je mnohem lepší než Katie Holmes v předchozím díle, je přirozenější a ta role jí víc sedne. Christian Bale jako Batman je čím dál tím lepší. ale samozřejmě že nikdo nemá na Ledgera a jeho Jokera, je tak geniálně šílený, že vám z něj běhá mráz po zádech, kdykoliv se objeví na plátně. Pokud tohle nebude Oscar, tak už nevim...