Recenze (73)
Jak ukrást nevěstu (2008)
Romantická komedie, kde nic nepřekvapí a ráda bych napsala, že ani nic neurazí, ale hrozně mi vadil ten skot a celá ta jeho rodina. Díky alespoň za sympatického Patricka Dempseyho.
Bez kalhot (2012)
Průměrný film, s nijak záživnými dialogy či hereckými výkony. Ale z pohledu ženského, ty 3* musím dát za příjemnou podívanou na vypracované zadnice všech hlavních představitelů.
Všude dobře, proč být doma (2009)
Hezký film o lásce dvou lidí hledajících zázemí pro svoji rodinu.
Střelba na psy (2005)
Velice silný film. Oproti Hotelu Rwanda, který pojednává o stejné události roku 1994 ve Rwandě, na mě Shooting dogs působí živěji, realističtěji, ne hollywoodsky.
Tanec v temnotách (2000)
Björk... nemám co dodat.
Drž hubu! (2003)
Gérard Depardieu byl v roli blázna skvělý. Jednu hvězdičku dolů za přeslazený závěr.
Oui, šéfe! (2012)
Mám ráda jídlo, filmy o jídle a tenhle mi navíc připadl i místy vtipný, hlavně ze začátku než začala honička za objevením molekulární gastronomie,
Nedotknutelní (2011)
Pokud bych se ocitla v roli Philippa, byla bych ráda, kdyby se ke mě alespoň někdo choval jako Driss. Hezká, vtipná komedie.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Blbé, trapné, vůbec mi to nepřišlo vtipné.
Děkujeme, že kouříte (2005)
Nick Naylor by mě nejspíš dokázal přimět, ať aspoň zkusím, jak cigareta chutná, nebýt kuřačka a dávno před shlédnutím filmu, to vědět.