Recenze (5 283)
Zlatá střední cesta (2017)
Ani Pán Boh nevie, o čom to vlastne bolo. Iba reťazec hrozne nudných a banálnych kecov, ktoré sa zlievali do jednotvárnej masy ničotnosti s cieľom poslať diváka do spánkovej kómy. A k tomu tá hudba, tá to iba potvrdzuje. Len pre tých, čo trpia abnormálnou nespavosťou. 20/100
Vyproštění (2020)
Tak konečne po dlhej dobe akčný film, ktorý za to stojí. A bez trápneho amerického patriotického pátosu. Iba čistokrvná, zbesilá akcia od začiatku až do konca, ktorá nedá divákovi vydýchnuť. Tiež milo prekvapila brutalita, aj keď väčšinou sa tam iba strieľalo a občas mi vadilo terminátorovanie hlavných postáv. No pozeralo sa na to výborne - špinavé, drsné a hutné až na kosť. Slušný nadpriemer. 80/100
Mařenka a Jeníček v lese hrůzy (2020)
Natočené to bolo pekne. Ale to je asi tak všetko. Snaha o umeleckú verziu notoricky známej predlohy nevyšla, no snahu treba oceniť. Niektoré momenty sa po psychologickej stránke celkom vydarili, takže to až tak márne nie je. Záver však mohol toho ponúknuť viac, aj čo sa týka pointy. Priemer. 60/100
Králíček Jojo (2019)
To čo malo byť? Nech mi nikto nehovorí, že nemám zmysel pre humor, alebo že som neporozumel tomu, čo tým chcel autor povedať. Tu totiž nie je o čom. Nevkusné, trápne a plné gýču a lepkavého konzumu. To celé skrížené so zúfalým pokusom o stvárnenie nezmyselnosti vojny, holokaustu a ďalších holywúdsky extrémne dobre cuckavých tém, nad ktorými musia všetci producenti zamľaskať ako prasa po pive. A to všetko sa snažilo o akúsi paródiu či humor, ktorý vyznieval dosť čudne, ba priam až odpudivo. Na hranici odpadu. 30/100
Hernán (2019) (seriál)
Celkom pohodový seriál o jednom pozoruhodnom dobrodruhovi a snílkovi. Nejaké tie odlišnosti by ani nevadili. Len škoda tých zbytočných odbočiek v deji, ktoré odvádzali pozornosť, čo miestami viedlo k miernej nude. Ani tie časové skoky neboli bohviečo, dal by som ich menej a rozumne ich porozmiestňoval. Skrátka celá kostra dejovej linky ma moc neoslovila. Technická stránka však bola výborná, aj s hercami. Lepší priemer. 65/100
Poltergeist (2015)
Filmy o poltergeistoch, vrátane tých starších slávnejších verzií, ma nikdy nebrali. No ale toto bolo čo? Nečakal som až takýto blábol. Na môj vkus mi to prišlo až moc šibnuté a miestami som nevedel, či sa smiať, či plakať. Jediné pozitívum bol Sam Rockwell, no ale ľutujem ho teda. Asi každý herec musí aspoň raz stúpiť do h....a. V tomto prípade sa to však dalo čakať. Na hranici odpadu. 20/100
Togo (2019)
Ďalší snímok, ktorý krásne demonštruje bezhraničnú lásku zvieraťa k človeku, ja takéto filmy skrátka veľmi môžem. Navyše tento je aj pomerne dobrodružný a miestami riadne napínavý. Človeku sa to až nechce veriť, že sa to naozaj stalo, no vraj stalo. K Dafoe ako hercovi mám nejaké výhrady, nie je mi sympatický, no tu sa to vďaka perfektnému príbehu, nádhernému prostrediu, emotívnemu záveru a výbornej kamere dalo prekúsnuť. Rozhodne odporúčam do pozornosti. Silný nadpriemer. 85/100
Stephanie (2017)
To jediné pozitívne na tomto filme je až záverečný twist, aj keď samozrejme nešlo o nič svetoborné a dalo sa to čakať. No je vidno, že sa tu premýšľalo. To predtým, čo ja viem, svetlé momenty tu strieda veľká kopa nudy. Tiež to chcelo viac rozvinúť postavu jej brata. Veľmi slabý priemer. 50/100
Los últimos días (2013)
Vonkoncom nechápem to mizerné hodnotenie. Opäť tu máme zaujímavý nápad a určite aj originálne stvárnenie post apo sveta. Tá myšlienka na záver sa mi veľmi páčila. To je ako odpoveď všetkým skeptikom podobne zmýšľajúcim ako bol hlavný hrdina. Jeho dobrodružná cesta za priateľkou tiež pobavila, možno len to chcelo trocha viac napätia. Slušný nadpriemer. 80/100
Mezi světy (2018)
Ach jo, opäť raz niečo, čo dokazuje, ako veľmi musí byť Nicolas Cage zúfalý, keď prikývne na bársakú sračku. Konkrétne tento príklad je len o kúsok lepší ako tá najlepšia časť rodinných prípadov na TV Narkóza, čiže je to už na pováženie. Urputné borenie sa nijakými hereckými výkonmi, otupenou technickou stránkou a scenáristickou nemohúcnosťou, korunovala záverečná scéna s ohňom, kedy som nestačil od údivu otvárať ústa. Na hranici odpadu, ale len protekčne a prízemne, lebo Nicolas Cage... 30/100