Recenze (83)
Rivalové (2013)
„Silnější než-li strach ze smrti, je vůle vítězit.“.... Více zde: http://revue-please.webnode.cz/filmy/listopad-2013/
Pokoj 1408 (2007)
Pokoj, který si hraje s návštěvníky jako kočka s myší, rozehrávajíce svou vlastní hru s nic netušícími hosty, které povětšinou přinutí k brutální sebevraždě. „Nikdo nevydržel déle jak jednu hodinu a Vy chcete zůstat celou noc?“ ptá se nevěřící hoteliér Mika..... Více zde: http://revue-please.webnode.cz/filmy/listopad-2013/
Živí mrtví (2010) (seriál)
"Zombíci" okousávající plot vážně nejsou mým šálkem čaje... Viděla jsem pouze jeden díl a stačilo mi. Ztrácelo to šmrnc a z děsivých scén se stávala komedie, u které jsem se více smála, než bála.. Přijde mi, že konec seriálu je více než jasný. Všichni prostě musejí zemřít. Jinak to nemůže být! A jestli to dopadne jinak, tak v tom případě, vítejme v utopii, kde lidé se mění na "zombíky" a "zombíci" zpět na lidi....Pravda, nějaké scény se jim povedly nebo by se dalo říci, že měly ten správný efekt....Říkala jsem si, že bych chtěla dělat komparzistu ležícího pod autem a sápajícího se po vystupujících postavách. :-D
Atlas mraků (2012)
Váhala jsem mezi 4* a 5*, ale zvítězilo nakonec tolik, kolik sem jich dala. Je to skutečně výborný film. Chvílemi jsem pochybovala o tom, že to mohl vymyslet pouze jeden člověk, jak dokonale byl ten příběh postaven, který se zvláštním způsobem prolínal a přitom vlastně vůbec. Držel se jedné myšlenky, která ty příběhy v různých dobách propojovala. Efekty byly efektivní. Hudba výborná. Herci vybráni skutečně dobře. A co bylo fantastické? Že ve všech jednotlivých příbězích hráli neustále stejní herci, kteří sehráli vždy nové a nové role, maskováni k nepoznání a charakterově dosti odlišní - v jedné dimenzi byli záporáci, ale v další jen nepatrnými postavami beze jména, nebo rovnou klaďasové...Byť ten film byl famózní, nemohla jsem dát 5*, prostě nemohla. ;)
Smallville (2001) (seriál)
1. řada byla dobrá, pak už to za moc nestálo.
Sindibádova dobrodružství (1996) (seriál)
Sindibád byl v dětství mou velkou láskou! Chtěla jsem kvůli němu být i pirátka a vyplout na moře! :-D
Hercules v podsvětí (1994) (TV film)
Kevin Sorbo - sexy man!... Na seriál jsem koukala jen kvůli němu! :-D
Xena (1995) (seriál)
" královna bojovnice" ....Když jsem byla malá, byla Xena mým vzorem a ten seriál jsem prostě "žrala" ! :)
Amazing Race: O milion kolem světa (2001) (pořad)
Má to správný říz!.... Miluji adrenalin, výzvy, něco novohé, ale jestli bych do toho šla? No, kdo ví! :-D
Nejšílenější úchylky (2010) (pořad)
Zajímavý pořad pro silné nátury! ...Ti Američané mají ale divné úchylky, to se musí nechat! (Opravdu bych nemohla sníst gauč,... ale jak se říká: "jiný kraj, jiný mrav.".) :-D