Recenze (83)
Dracula (1992)
Dávám 4* za to, že Drákula je od pradávna mým oblíbencem! Knižní předloze od Brama Stokera se to ovšem nemůže ani zdaleka rovnat. Oceňuji ale to, že zde Drákula není chápán jako bezcitný vrah...
Zabijáci osamělých srdcí (2006)
"Víte co se říká o poldech a koblihách? Jsou nejlepší, když je v nich díra!“ Martha... Budu průkopníkem a dávám 5*. :) Opravdu se mi to líbilo...
Constantine (2005)
"Jsou mezi námi!"...Výborný horor a stejně výborný Keanu Reeves! :)
Kosmetička a zvíře (1997)
Jako Anna a král.....Muž který má srdce z kamene a žena, která touží být milována..... Když si prohlížím obrázky z filmu, vybaví se mi scéna, jak Joy sedí na schodech uprostřed noci a brečí. Najednou jí někdo podá papírové kapesníky, které jsou ve velmi zdobené krabičce, a jí to hned dojde. Ano, je to ON jejího srdce šampion..Njn, romantika jak má být. ;)( Film jsem viděla tak cca před 7 lety, tak doufám, že jsem si tu scénu nespletla a ona nepatřila do jiného filmu. :-D)
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
..Odpad svého odpadu... Neuvěřitelně strojené a příběhy, kterým nemůže snad nikdo věřit! Detektivové si hrají na hrdiny! Hrůza!!
27 šatů (2008)
"Ten den jsem si oblékla 28.šaty,.." Milé, skutečně nenáročné, plné emocí.
Hotel Transylvánie (2012)
Geniální! Konečně animovaný film dle mého gusta! :)) Kdo miluje Drákulu, přijde si na své! Výborná hudba, příběh, efekty!
Insidious (2010)
"Ta baba ho dostala!"...Dobrá lekačka s výbornou hudbou, dobrým příběhem a mrazivým koncem!.."Chci tvé tělo, abych mohla konat zlo!" ...Výborná scéna je ta, když se Renain probudí a za oknem se jí prochází cizí muž( sem a tam) a najednou je u ní v pokoji!..
Úžasňákovi (2004)
Znám to jako své vlastní boty! Éra Úžasňáků byla prostě úžasná!.. Povedená to rodinka, jen co je pravda! :))
Jack-Jack útočí (2005)
"Mimino, které vybuchuje!" :-D...Takové roztomilé "škvrně" Jack! ..Velmi povedené a vtipné, byť to má jen 5 minut. :)