Recenze (292)
Čuník (2022)
Herecké výkony byly přesvědčivé, což jsem nečekala vzhledem k recenzím a hodnocení... Každopádně mně film utekl rychle, protože to odsejpalo. Mrzel mě sice konec, jelikož jsem doufala, že to dopadne jinak, ale za mě konečně příjemný thriller, který má co nabídnout a né ta typická klišé, jež můžete vidět v TV..
Nezvěstná (2023)
super film, ale ta holka mě prostě děsně iritovala... nos přes celý display, to prostě nechcete sledovat dvě hodiny..
Balón (2018)
4x jsem u toho usnula, takže to holt nemůžu hodnotit jako ostatní, mě to prostě nebavilo...
Nocebo (2022)
Chci být Umu !!!!!! za mě perfektní film, plný napětí a očekávání - až z toho mrazí!
Mandrake (2022)
to bylo divný ... to bylo tak divný, až jsem to musela dokoukat až do konce .. :O
Medvěd na koksu (2023)
Když čekáte největší sr**ku a nakonec se smějete absurdně výbornýmu hororokomediálnímu nářezu... za mě supr, když se chcete smát absolutně skvěle vymazlené kravině ....
Men (2022)
Sice nedotáhnutý , což zamrzí, každopádně za mě hvězda nahoru díky skvělým efektům a maskám a hercům. Díky komentářům jsem čekala absolutně příšerný nic a díky tomu jsem dostala plnou náruč uspokojení... :)
Ruská panenka - Série 1 (2019) (série)
Natashu miluju už od Holek za mřížemi, tak jsem zvědavá, co přinese druhá série a jak si s námětem poradí, protože co se týče očekávání a napětí co přijde s další a další smrtí je zde nepopiratelně uspokojivé, takže doufám, že druhá série bude přinejmenším stejného tempa, byť ne lepší.
Hokus pokus 2 (2022)
Vím, že jsem kdysi jedničku viděla, ale je to tak dávno, že nemůžu srovnávat. Každopádně, místo Jessiky tam mohli rovnou loupnout transfestitu a možná by to mělo dokonce i větší grády. Za mě jedna hvězda za tanec....
Králové léta (2013)
Moises Arias mě absolutně odzbrojil svým tancem a proto si mě film získal, viděla jsem ho sice natřikrát, ale beru to tak, že jsem holka, a miluju holt jednorožce a třpytky a růžovou barvu, no :)) (A nejhorší na tom celém je, že je to opravdu pravda..)