Recenze (139)
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Nejdřív jsem tomu nemoh přijít na chuť, teď říkám, že to korunuje dosavadní trilogii. Bože, ať je ještě pátý díl....
Výměna (2008)
Silný příběh s atmosférou, která by se dala krájet:) Za dvě a půl hodiny stopáže jsem se vůbec nenudil!
Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
Od v podstatě nevinných začátků to graduje až do solidní temnoty. První díl mi zajistil kvalitně zvýšený tep. Těším se na druhou část.
Občanská výchova (2004)
Tak nějak utahaný, nemastný, neslaný...podstatná je myšlenka, kterou mám v hlavě neustále a film ji jenom přiživil. takže to podstatné občanská výchova pro mě splnila.
Škola svádění (2006)
Žádný velký umění, prostě nenáročnej film na zaplácnutí volnýho večera, kterej si za rok pamatovat nebudete. Ale mě se to líbilo. Snad proto, že jsem potřeboval zaplácnout jeden volnej večer:)
Yes Man (2008)
Bál jsem se předvídatelného příběhu a Carreyho typického hraní, ale naštěstí to tak úplně nedopadlo. Příjemná komedie, která mi zlepšila náladu a já se k ní rád někdy v budoucnu vrátím...
Tenkrát na Západě (1968)
Dokud jsem neviděl tenhle film, nevěděl jsem doopravdy, co je to western. Především hudba z tohohle filmu dělá umělecký dílo!
Město bohů (2002)
Novej film v mým žebříčku nejoblíbenějších
Peklo (2003)
Těžko uvěřitelný a patetický až na půdu, ale dalo se na to koukat...
My z Kačerova (1987) (seriál)
Další těžká nostalgie...