Poslední recenze (6)
Láska na vlásku (2014)
Téda, ani jsem netušila, že to má skoro dvě hodiny - já to vypla tak po 15 minutách. Atmosférou to připomínalo Krále Drozdí bradu (včetně těch moralistických komediantů), ale tam to zachraňoval charismatický Vaculík. Tady mě hlavní hrdina rozhodně nechytil a koukat na něj hned dvakrát jsem fakt nedala. Ale bylo vidět, že to tvůrci neodflákli, jen můj šálek kávy to fakt není. 50 % je tak akorát = 2,5*.
Pavučina snů (2003)
Teda nic proti Kingovi, ale tohle byl mix Smrtící epidemie, Vetřelce a Mužů v černém (tady v zeleném). Co není v námětu, bude někde jinde, protože film, za mé plné pozornosti, přežil bez úhony až do závěrečných titulků. Nejspíš to bude atmosférou a zručným řemeslným zpracováním, protože udržet diváka dvě hodiny u "bedny" je fakt umění.
Andělská tvář (2001)
Pozoruji, že mě k hodnocení na čsfd vyprovokují jen neobjektivní konečná procenta :-). Do prčic, když nemáte rádi historické romance, tak na ně nekoukejte a hlavně je nehodnoťte! Film je velice dobře natočený, má atmosféru, má příběh, přetéká romantikou. Je to JEDINÁ věc od Trošky, kterou můžu. Neskutečně mě u něj štvou pasivní ženské hrdinky (asi víme co ho k tomu vede :-)), ale tady to v rámci žánru sedí. Na plných 5* hvězd to asi není, ale dám je - na truc rádoby odborníkům, kteří se nedokážou přenést přes osobní averzi. P.S. redakci: chtělo by to u filmů uvádět statistiku hodnocení - kolik lidí dalo odpad, kolik *, **, .... - člověk by získal objektivnější náhled.