Recenze (11)
Hunger Games (2012)
Překvapuje mě hodnocení, protože tenhle film má rozhodně navíc než na 66%.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Docela povedený teenagerský film! Dobře se na to koukalo a nebyl to nějaký naivní slaďák, byl to takový ten film, co má i hloubku a to se mi líbilo
Nikdy to nevzdávej! (2004)
Já nevím, mám tenhle film bůh ví proč ráda a hezky se mi na něj dívá. Je to trošku naivní, ale co na tom...
Petr Pan (2003)
Je to úžasný film ! Strašně se mi líbí zpracování. Je v něm všechno, co by v takové pohádce mělo být- dobrodružství, kouzla, vtip, láska...Nevím, co říct víc...Krásný film :)
Na vlásku (2010)
Krásná animovaná pohádka s dobrým dějem, písněmi a náš dabing je myslím taky skvělý. Mo se mi líbí.
Camp Rock (2008) (TV film)
Je fakt, že takový Slaďák jsem už dlouho neviděla ! Prostě teenegerovská komedie...
Výměna (2008)
skvělé ! Je tam spousta napětí i srdcervoucích scén ! Má to děj a atmosféru. Je to velmi povedené a připadá mi, že tady se konečně také jednou A.Jolie ukázala jako bezbranná chudinka a ne jako filmová sexbomba. Možná pak ke konci už mi to přišlo trochu vleklé, ale jinak je to moc dobrý film.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Dobré, horší asi než první díl, ale pořád slušné a můžeš se u toho zase zasmát a to pořádně :)
Slunce, seno, erotika (1991)
Tohle už je rozhodně slabší, než ostatní předešlé díly, to musím uznat i krajně nevhodné a sprosté. To už není taková legrace...
Slunce, seno, jahody (1983)
Osobně nevím, proč to má tak malé hodnocení a uštěpačné komentáře ! Je to prostě česká klasika a podle mě stokrát lepší než Troškův Kameňák- to je teprv trapnost nad trapnost. Obsazení se mi tu líbí a je tu plno povedených a vtipných scének, komentářů i hlášek, které zlidověly. Podle mě sranda je tenhle film !