Poslední recenze (12)
Interstellar (2014)
Ždibec tomu chybí k dokonalosti, ale kdo má rád tento žánr, tak se určitě královsky pobaví. Výborné zpracování a zajímavá pointa. Působí to na mě, jako kdyby předlohu psal Arthur C. Clarke :) Přirovnatelné k http://www.csfd.cz/film/10132-kontakt/
Tlustí, nemocní a téměř mrtví (2010)
Přesně, jak tu už někdo zmiňoval, kritizovat umí každý, ale něco ze sebou udělat je těžší. Nemám důvod dokumentu ani v nejmenším nevěřit. Joe uděl jen to, co doporučují lidi, kteří se o svoje zdraví starají a nevěří moderním farmaceutickým postupům. Zdraví je stav, který se musí pěstovat s pozitivní myslí. Přesně tohle jsem potřeboval vidět :) Super
Bílé maso (2008)
Skvěle rozehraná krimi, dokonce jsem si začal pochvalovat, jak mě režie přiměla sobeckého pasáka přijmout za hrdinu. Atmosféra skvělá. Od poloviny filmu se to všechno zvrhlo na mě až trochu velký masakr. Kdo je slabší nátury, tak tento snímek raději vynechte. Normálně mě sekání mačetami a noži nevadí, ale tady se postavy v zoufalé situaci dostali do ještě větších sr...k. Největší zklamání pro mě bylo nelogické chování policie, což kazí celkový dojem z filmu.