Poslední recenze (22)
Cat Burglar (2022)
Skvělá klasická animace i humor. Interaktivita je zde řešena formou kvízových otázek. Bohužel tento snímek není v češtině a moje úroveň angličtiny není na takové úrovni, abych s průchodem neměl problém (např. že pork pie není jídlo, jak by název mohl napovídat, jsem vážně netušil). Ačkoliv má příběh 10-15 minut, trvalo mi skoro hodinu a půl, než jsem ho dokončil. V každém interaktivním úseku máte poměrně krátký čas na zodpovězení 3 otázek ze stejného okruhu, přičemž stačí udělat jednu chybu a přijdete o život a sekvenci opakujete znova (příběh se bude odvíjet jinak, což je velké plus). Celkem máte 3 životy a pokud přijdete o všechny, jede se pěkně od začátku celého příběhu. Celkově jsem byl však mile překvapen a za zkoušku to rozhodně stojí.
BANGER. (2022)
Film s repovo-drogovou tématikou prošpikovanej memečkama se pro mě stal nejvtipnějším filmem letošního festivalu. Marsell Bendig byl neskutečnej, jel jako drak (jak vtipem, tak fetem) a s Adamem Mišíkem vytvořili skvělou dvojici. Nejedna scéna rozesmála celý sál a došlo taky na ponaučení (a tím nemyslím, jak nařezat koks). Perfektní. Už teď se těším na další věc od Adama Sedláka [Viděno na KVIFF 2022 ve světové premiéře]
Spojené státy americké (2022)
Tohle je to, co si představím, když se řekne ART. Je to umění. Umění, které bohužel nechápu. A rozhodně nejsem sám. Z kinosálu odešla dobrá polovina lidí a to již během prvních 20 minut. 50 až na pár výjimek statických, a cca. 2 minuty dlouhých, záběrů na nic neříkající místo, které má reprezentovat některý ze států USA. Nebavilo mě to, ale vydržel jsem a čekal jsem, že v průběhu nastane nějaká změna.. a ta nepřišla. [Viděno na KVIFF 2022]
Poslední deníček (3)
Výběr z Netflixu
V tomto seznamu uvádím filmy, které jsou ke zhlédnutí na Netflixu a nejvíce na mě zapůsobily, ať už v dobrém nebo naopak. Seznam budu časem doplňovat.
1) ARQ (2016), hodnocení: 85% - Filmy s timeloopem mám hodně rád a na tento jsem narazil úplnou náhodou. O to víc jsem za to byl rád.
2) Hipersomnia (2016), hodnocení: 75% - Argentinský film, který poukazuje na skutečný problém - obchod s lidmi. Děj se odehrává ve 2 rovinách a přechody mezi nimi mě hodně bavili. Doporučuji se podívat
3) The Secret: Suster Ngesot Urban Legend (2018), hodnocení: 80% - Ne tak úplně klasická duchařina. Film má skvělou atmosféru a vtahující děj. Nejlépe bych ho popsal slovy, které přímo ve filmu zazní: "Věci, které nevidíme, mohou existovat a ty, které vidíme, možná ve skutečnosti neexistují."
4) Dokonalost (2018), hodnocení: 65% - Co musí člověk podstoupit, aby dosáhl dokonalosti? To zjistíte v tomto filmu o muzikantce, která se vydá na cestu za pomstou.
5) Díra (2019), hodnocení: 80% - Mám strašně rád filmy odehrávající se na malé ploše (Kostka, Telefonní budka atd.), protože aby film fungoval, musí mít dobrý nápad. A podle mého názoru to tady funguje parádně.
6) Lu-To (2013), hodnocení: 25% - Tohle bylo asi největší překvapení, na které jsem prozatím narazil. Do té doby jsem netušil, že film, který má 60 minut se může tak neskutečně táhnout a být tak extrémně nudný a nezajímavý. Jediný, co film vytahuje z naprostého dna, je styl vyprávění.
7) Train of the Dead (2007), hodnocení: 10% - Pro mě zatím to nejhorší, co jsem na Netflixu viděl. Zajímavou premisu filmu naprosto zabíjí příšerní herci a ještě horší technické zpracování. Je to jeden z těch filmů, u kterých se zasmějete, i když to nebyl záměr tvůrců. Proto taky těch 10%