Poslední recenze (11)
Zbožňuju prachy! (2006)
Ehm, k filmu nemám nic podstatného, co už by nebylo řečeno, jen bych snad rád upozornil přespěvatele, kteří píší, že "ta Jennifer možná nebude tak špatná herečka" , ať si pustí např. 5 let starý film "The Good Girl" a žasnou - uvidí, že Jennifer herecké kvality dokazuje již několik let.
Ztraceni (2004) (seriál)
Naprosto souhlasím s komentářem Rentona. Víc už ani nelze dodat :) Ze začátku jsem byl napjatý a docela se mi seriál líbil, ale postupem doby jsem objevoval, že jde jen o účelové protahovaní a fádní napínání, zbytečnou a leckdy nedůvěryhodnou mystifikaci a hlavně obrovská kupa nelogičností, postupem doby podpořená až absurdnostmi (např. když se postupně ve flashbacích všichni navzájem potkávají...). Zkrátka, v půlce druhé série jsem řekl dost, s tímhle už neztratím ani minutu! A i přesto se stydím, že mi rozum dal, abych u toho vydžel tak dlouho :/
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
Nedá se nic dělat, třeba mě ukamenujte, ale na tomhle seriálu jsem vyrostl a i když bych si možná teď, po deseti letech, ťukal na hlavu, když bych ho viděl, tehdy to pro mě byla opravdu pecka! :) A kdo řekne něco jiného, ten uvidí!! :))