Poslední recenze (8)
Labyrint mysli (2013)
Páčilo sa mi to od samého začiatku. Film bol zo začiatku dokonalý, teda aspoň pre mňa. Bolo tam napätie, ale na konci mi niečo chýbalo. Chcela som vedieť, ako to skutočne bolo. Čiže je to: "Film, ktorému chýba koniec". Asi tak by som to nazvala.
Gravitace (2013)
Tento film som pozerala doma, doslova som pri ňom zaspala, ako všetci hovoria, tento film je o ničom pokiaľ ho nepozeráte v kine na veľkom plátne najlepšie s 3D okuliarmi. Film teraz nebudem hodnotiť lebo inak by som mu nedala ani jednu hviezdičku. Dúfam, že sa naňho raz dostanem do kina. Určite by to bol veľmi pekný zážitok.
Skins (2007) (seriál)
V skutočnosti som to začalo pozerať kvôli tomu, že je to Britský seriál. Britský prízvuk je strašne sexy, takže to bola BOMBA. Doslova som sa rozplývala, keď niečo povedali. Ale bolo to super aj po obsahovej stránke, čo som nečakala. 1. generácia bola najlepšia, to je jasné. 2. generácia už bola o čosi slabšia, aspoň podľa mňa ale plakala som na konci, ale to som plakala aj na konci 1. generácii. A čo sa týka 3. generácii tak zo začiatku to bola totálna nuda, ale potom sa to rozbehlo, niektoré časti boli také nudné, že som to vypla a nezapla týždeň. Takže celkovo sa mi páčil celý seriál, boli časti, ktoré boli nudné, ale naopak, boli časti aj ktoré som si pozrela trikrát - päťkrát.
Poslední deníček (1)
Game of thrones
Bitch, I am fabulous.