Oblíbené filmy (10)
Most do země Terabithia (2007)
Jeden z nejlepších filmů z žánru fantasy. Vyzvednout musím především herecké schopností dvou hlavních představitelů a soundtrack od Aarona Zigmana. Film samotný je bezchybný, vytknul bych mu pouze trailer, ten není ničím jiným než klamavou reklamou, a taky přímo OTŘESNÝ dubing.D Kdo jej neviděl v původním znění, neměl by se unáhlit s hodnocením. Neočekávejte něco jako Narnii nebo Pána prstenů.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Kdyz se dobre bavim, tak se dobre bavim, tohle je suprkrutozni komedie :-D Navic je to humor stylovy, zadne zbytecne "fuck" - je to priklad, ze i tak to taky jde, super, jen tak dal hosi :-)
Kick-Ass (2010)
Naprosto odzbrojujici, podle obalu hovadina, po shlednuti klenot :-)
Hugo a jeho velký objev (2011)
Jednoznacne brilantne zvladnuta filmarina od rezije, pres kameru, stopaz a dialogy. Zacatek se sice zda byt trochu pretazeny, ale vubec nenudi. Cely pribeh sice nakonec shranete do dvou vet, ale panove z toho udelali klenot a to je umeni ;-)
Osudový dotek (2004)
Rozhodně skvěle natočený film, ani minutu jsem se nenudil a byl jsem doslova přilepený na obrazovce. Takto si představuji Sci-fi - až do konce filmu napětí, tajemno, ale přitom navození dojmu reality.
Mládeži nepřístupno (2013)
Nechapu zdejsi hodnoceni, povidky jsou hodne vtipny a celkove to dava uplne brutalni netradicni nadech :-D
Děkujeme, že kouříte (2005)
Tomu říkám kouzlo osobnosti. Kéž bych měl stejný přesvědčovací smysl jako má hlavní hrdina. Opravdu úžasný a originální námět převedený do skvěle natočeného filmu. Supr.
Zběsilý útěk (2006)
Wow, tak to bylo něco - film plný akce od začátku do konce, na američany až podezřele neobvyklá osnova filmu. Předvídáte často jak to všechno dopadne? - u tohoto filmu se Vám to nestane, a to je na tom to nejlepší. Nelíbily se mi pouze scény se zpětným přetáčením filmu, to prostě nemám rád, nicměně na mé celkové hodnocení nemá vliv.
Zítra to roztočíme, drahoušku...! (1976)
Kdo by neznal ? :-) Dokáže něco víc rozesmát než hašteřící se sousedé?
Útěk do divočiny (2007)
Tak tomuhle cloveku ja naprosto rozumim...