Oblíbené seriály (9)
Hranice nemožného (2008)
Battlestar Galactica (2004)
Caprica (2009)
Lovci duchů (2005)
Hra o trůny (2011)
Revoluce (2012)
Je mi líto, že seriál Revoluce někteří hodnotící přirovnávají k Terra nově, jako by míchali hrušky s jablky. Svým neuváženým hodnocením odrazují jiné diváky, což je škoda.Musím uznat, že mi tam také pár věcí technicky nesedělo, ale je to přece Sci-Fi! V každém filmu člověk objeví technické anomálie, nebo vady v chováni, či rozhovorech určitých postav. Je jen na nás, co vlastně chceme filmu, či seriálu tolerovat a co ne. Mě se tento seriál líbí, občas mne rozčílí, nerozumné postupy Danušky Alonsové a Billy je zase přehnaně skvělý bojovník. Ale toleruji to, protože mne seriál vtáhl a už se těším na další díly.