Recenze (630)
Skorosestry (2018)
Krásně bláznivá komedie Francouzi začínají po delší době mít zase plodné období.
Bláznivá svoboda (2010)
Tady to je krásná komedie s Timem Allenem -( kutilem) , a Sigourney Weaver (vetřelec) která má vše co má mít.
Modelář (2020)
Tohle je vyloženě zklamání ,přitom se tam sešla parta bezva heců ale nějakým způsobem se jim dílo prostě nepovedlo.
Víc než zákon (2014)
Film má dobré téma ale není využito tak jak by to šlo, takže po dokoukání si na něj ani nevzpomenete . Což je škoda protože herci dělají poměrně dost a obsazení taky není zlé.
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
Snad jen Helen Mirren tomu dala jakýsi tvar a náboj jinak blbost předvídatelná.
Chlapec a pelikán (2019)
Dost unylý a předvídatelný děj co na tom bylo celkem pěkný tak prostředí jinak asi nic.
Pod vodou (2020)
Hrůza nebylo koukání na tmu a zvuky to stačí si si zapnou rádio a zhasnout .Fakt o ničem .
Rambo: Poslední krev (2019)
Už to přehání když člověk vyděl na konci všechny ty ukázky z předchozích filmů tak je jasný že tohle je jasně nejslabší .
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Hrůza ,hrůza ,hrůza horší to snad ani nemohlo bejt no mohlo kdyby to udělali delší .
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
To byl totální nářez co člověka úplně odrovná a Margot Robbie jako Harley Quinn neměla chybu , a i přes určitou dávku násilí a ujetosti to bylo geniální po všech stránkách. Co bych možná vypíchl tak hudbu tu sem si užil hned akčních scénách asi nejvíc.