Recenze (630)
Dr. No (1962)
Jen díky krásné Ursul Andress jsem tohle dokoukal do konce jinak jsem měl sto chutí to vypnout.
Ke hvězdám (2019)
Film byl v celku povedený ale trochu neučesaný , vážně skvělý výběr hereček ale děj byl spíše monotónní s místy nudný.
Pásky z Nagana (2018)
Do dneška si pamatuji to nadšení jak všichni si natahovali budíky na ráno aby stihly zápas nebo si braly dovolenou popřípadě se koukalo i ve školách nebo do ni ani nešli a když jsme vyhrály tak se slavilo fakt dlouho a pořádně pár známých jsem nevyděl díl jak týden a ta radost z turnaje století v nás přetrvala do dnes nebo alespoň ve mě a všech co to tenkrát sledovaly navíc to ohromně stmelilo národ a byly jsme na sebe alespoň jednou hrdý .
Zbouchnutá po záruce (2019)
Dost ujetý a ne příliš srandovní spíše tragický a bizardní ale to posutˇ e sami.
Sváteční rande (2020)
Emma tady předvedla docela slušný výkon nakonec to bylo klišé ale jinak to pobavilo.
V síti (2020)
Já už Klusákovi nevěřím podle mě to vše bylo nahrané a zaměřené jen na několik jedinců i když jich mělo být téměř 2500 . Tímto vlastně udělal dokument pro školáky a rozdělil diváky do dvou táborů a na ty co ho budu plácat po zádech a na ty co mu nebudou moci přijít na jméno dávám dvě ** a to za herečky a jejich snahu.
Stáhni a zemřeš (2019)
Ano konečně něco nové a neokoukaného zároveň zapadajícího do současné moderní doby , možná to v současné době nebude úplně oceněno ale troufám si říct že s odstupem času to bude více oceněno .
Daddy Cool (2017)
Možná proto že jsem od toho moc nečekal tak bylo překvapení o to větší , krásná komedie délkově akorát a zároveň mě těší že evropská kinematografie má co nabídnout .
Příšerákovi (2017)
Tak tady byla slušná jen animace jinak nic.
Gentlemani (2019)
Hrůza nechápu jak taková blbost může mít tak vysoké hodnocení .