Recenze (630)
Utajený pasažér (2021)
Po vizuální stránce super pokud se však zamyslíte nad dějem tak to trochu pokulhává po celou dobu se nikdo nezeptal nezvaného pasažéra jak se dostal do otvoru pro podporu života nebo kdo ho tam mohl zavřít navíc je nelogické při omezování posádky obětovat doktorku .
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Mordparta rady Vacátka a celá parta ze čtyřky je dnes již klasikou která osloví asi každého diváka napříč generacemi.
Srdce z ledu (2021) (seriál)
No bylo to dost jalový a chvílema chaotický ale vzhledem k tomu jak to skočilo to má našlápnuto k další sérii.
Yes Day (2021)
Dost pohodová rodinná komedie .
Netěhotná (2020)
Trochu se to táhlo a něco mi tam pořád chybělo jinak pohoda.
Polda z Marsu (2008) (seriál)
Originální seriál o policii ze 70. let kdy z doby kdy Amerika procházela nejrůznějšími změnami , někdo může namítnout že originálu se to nevyrovná ale to je každého názor .
Starci na chmelu (1964)
Komunistická propaganda o tom jak budujeme socialismus s písní na rtu a zušlechťujeme svá těla i mysl a ve volném čase pořádáme taboráky ale přesto se najde vždy někdo kdo nám to kazí tak ho pošleme pryč.
Zpřítomnělí (2019) (seriál)
Zatím jsem z toho dost natčen tak doufám že udělají další sérii a kvalita bude pořád stejná.
Tenet (2020)
Tohle bylo vážně utrpení když konečně film trochu zaujal tak přeskočil na další dějovou linku což vidím jako jednu ze slabin když k tomu přidáme délku a děj kde se pořád skáče časem a s časem pracuje tak hrůza .
3Bobule (2020)
Celý to byla jedna velká fraška od nasazení slovenského herce přes přemíru všech reklam a změn lokací takže z původních dvou dílů zbila jen kostra a to taková na rozpadnutí.