Recenze (630)
Těžká dřina (2011) (pořad)
Hrozná kravina ,a ten moderátor je taky blb .
Uprchlík (1993)
Velmi originální a napínavé .Ani chvíli se nenudíte a jen zíráte co to zase a jak to skončí.
Milada (2017)
Tady je velká škoda že film se zabývá i věcmi které většina lidí nebude znát ,pokud se o Miladu a její život nezajímali před procesem .I následný proces je velmi podrobný a pokud by se film promítal v zahraničí ,jako životopisný tak budou mít diváci dost problém s postavami.Film samotný je však krásně dobově udělaný i kvalitní herci snad jen mohl být zaměřen více na proces a být stručnější pro diváka který není obeznámen s tímto tématem.
Správci osudu (2011)
Popravdě jsem si tenhle film pustil hlavně kuli tomu že v něm hraje Emily Blunt jinak si děj zas tak moc nepamatuju a ani mi nijak v hlavě neuvízl .
Poslední nás zachrání (2015)
Na tenhle kousek jsem se dost těšil , ale po shlédnutí jsem byl trochu zklamán ne úplně ,ale očekávání byla větší .Není to sice film na který úplně zapomenete ale taky ho nebudete všem hned doporučovat spíše si ho sporadicky ,nostalgicky pustíte (možná).
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Tohle vážně bomba obzvláště pak Mařenka , udělat z klasické pohádky horor je parádní nápad ještě když se to povede , tak není co namítat .
Povinnost a čest (2012)
Celej film byl katastrofa , jo slušný efekty a jak vyzualní tak akusticé ale jinak to bylo jak koukat se CSko což bych chvílema dělal raději.
Hrůzná minulost (2012)
Bezva ,napínaví a přitom v jednoduchém prostředí .Délka byla akorát dokonalost.
Hurikán v ringu (1999)
Celej film byl prakticky o nespravedlnosti a rasizmu ,tak sem byl zklamanej že z toho vynechaly všechen sport a byly tam pouze útržky ze zápasů .Navíc by vůbec nevadilo kdyby to zkrátili po polovině filmu se to táhlo jako med a jen se nastavovalo .
Pacifik (2010) (seriál)
Tenhle seriál musí dostat snad každého fanouška který se zajímá o armádu . Tady páni režiséři ukázali že když se chce tak to jde udělat fakt dobrý seriál ,navíc se super kamerou .hudbou zvuky i herci od začátku až do konce nevím co bych zde vytknul.