Recenze (330)
Pán času - Rose (2005) (epizoda)
První díl nové série považuju za jeden z nejhorších dílů co Doctor Who vyprodukoval. Díl jsem přetrpěl, ale další díly už byly výrazně lepší.
Pán času - The Day of the Doctor (2013) (epizoda)
Tohle je vrchol tvorby fenoménu jménem Doctor Who... 92%.
Evangelium: 1.11 Monstrum (2007)
Tak nevím... Těžko fandit hrdinovy bez charakteru a bez špetky osobnosti. Jako bych se koukal na prázdnou schránku co má podobu člověka. Neviděl jsem původní sérii, ale slyšel jsem o ni samou chválu, ale tenhle film se pro člověka co neviděl sériál může zdát dost těžkopádný.
Já, padouch 2 (2013)
Ty žluté brambory byl jeden z důvodů, proč se mi první díl až zas tolik nelíbil, ale ve druhém jsou to právě ty brambory, které jsou v tomhle filmu to suprové, společně s Lucy Gruem a dalšímy. .. Dvojka bavila o začátku až do konce a navrch film přidal parádní animaci, takže 83%.
Muž z oceli (2013)
Ultimátní destrukční film se skvělým Henry Cavilem. Superman v nové podobě, temnejší a mnohem emocionálnější než jak jsm u minulých supermanů zvyklý. Té destrukce tam je fakt hodně... možná až moc, ale s tím se žít dá, 78%.
Démon (1972)
Atmosféra elektrizující, hudba k děsivým postavičkám přesně na míru a děsivost ač to jsou loutky tak je opravdu velká. Někdy vás z těch masek musí mrazit.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Takového otravného magora jako je Pepa Hnátek v podání Miroslava Krobota jsem teda ještě neviděl, mrzutý supermrzout jenž prudí úplně každého. Je to trochu něco jiného než seriál, ať žije fotbal.
Chůva v akci (2010)
Průměrný film, který nikterak neurazí ačkoliv je to hrozně kýčovité. Jackie Chan zahrál opět slušně a hlášky jako "Vypadám jako Fresh Prince z Běloruska." mě dostala, 50%.
B gata H kei (2010) (seriál)
Kdo říká, že chlapy myslí jen na to jedno, ten ještě neviděl B Gata H Kei. To je vážně historicky snad poprvé, kdy jde jedné dívce jen o to jedno a to zbavit se svého břemena a najít si stovku dalších "nabíječů". Tohle je vážně k pokukání a poslední dva díly to byl vrchol sexuální katastrofy. Hodně jsem se nasmál a to byl asi i účel série. Nenáročné, ale přesto vtipné zkrátka něco na pobavení a uvolnění 80%.
Probuzená skála (2003) (TV film)
"Ustřihnu ti cop a hodím ho do komína." Tak tahle hláška mě teda dostala. Jinak skvělý Vízner a Vágnerová tuhle zvláštní pohádku vyzdvihl nad lehký podprůměr 37%.