Recenze (330)
V jako Vendeta (2005)
Tak tahle pomsta se opravdu povedla.
Zlatovláska (1973) (TV film)
Nejpohádkovější česká pohádka vůbec (aspoň podle mě) skvělá hudba a pěvecké výkony k tomu ta pohádkovost a o hercích už ani nemluvě, skvost mezi českými pohádkami.U mě jasných 95%.
Kokosy na sněhu (1993)
Jedna z nejpovedenějších sportovních komedií jaké jsem kdy viděl. Ještě lepší než herecké výkony mi přišel scénář ten byl opravdu perfektní, v celku se s toho stává nadprůměrný film s velkou dávkou humoru.
Lovci pokladů (2004)
Na tohle se příjemně dívá.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Nejlepší a nejgeniálnější sitcom všech dob, míra závislosti je u tohoto seriálu opravdu vysoká a když přidáme vynikající postavy a hlášky máme tu neopakovatelnou záležitost která nestárne.10 z 10
Rocky IV (1985)
Určitě nejlepší díl ze série Rocky, v tomhle filmu se mi líbilo úplně všechno, trénink Rockyho a zároveň porovnání s Dragem, Příroda Vs Moderní technika no a výsledek všichni známe.Stejně se nemůžu zbavit dojmu že v tomhle filmu je i jistá politická stopa USA Vs Sovětský svaz.
Haló, haló! (1982) (seriál)
Další z řady skvělých britských sitcomů a nezapomenutelné postavy strážníka Creptriho,Reného a Grubera a mnoho dalších.
Nekonečný příběh (1984)
S tímhle báječným filmem mě pojí spousta skvělých vzpomínek a i dnes se na tento ůžasný výpravný film, rád podívám. Pro mnoho lidí to je nesmrtelná klasika a pro mě nezapomenutelná vzpomínka na dětsví.
V červenci (2000)
Nejsem žádným milovníkem německých romantických komedií, kterých německo za rok vyprodukuje docela hodně, ale tenhle film je světlá výjimka. Taková pohodová romantika procházející po celé evropě. Film který mě dostal do kolen.
Zatracená noční dřina (2001)
Tenhle film není nic super, ale pro mě je super. Tohle byl film u kterého jsem fakt nevěděl co příští minutu nabídne, nevyzpytatelnost filmu a dobré herecké výkony hlavně herečky Kate Ashfield která se mi z nich líbila nejvíc dělá z filmu počin pro mě nezapomenutelný, už se těším až to dají znova :-)