Recenze (710)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Přál bych si jiný film, ale to by jej nesměl točit ten, který jej točil. Přál bych si film skromnější, pomalejší, s otravnějším a obyčejnějším hrdinou, přál bych si víc pohádku než dobrodružství, víc příběh než epos. Na druhou stranu mne Jackson nezklamal, předělávky a přidávky fungují. Co umí, umí a dělá to dobře.
Český žurnál (2013) (seriál)
Klusák s Remundou opět progresivní. Aktivistický politický dokument není u nás úplně běžný (i když teď mě třeba napadá Mareček s Auto*Matem), jen je na snímku příliš vidět v jakém tempu vznikal.
Neviditelná ruka trhu: privatizace Barrandova (2012) (studentský film)
Chytře vystavěný a důležitý film. Kohout opět našel téma, které je velmi zásadní, které je tak nějak neřešené - přehlížené a snad i trochu tabuizované a rozkrývá je pochopitelně a velmi komplexně. Jedinou nevýhodu bych spatřoval v tom, že kvůli již trochu pozapomenutým okolnostem privatizace Barrandova by mohlo divákům uniknout to podstatné.
Diktátor (2012)
Tohle jsem vážně nečekal, po Boratovi a Brunovi jsem konečně našel to, co jsem hledal.
Tragédie člověka (2011)
Obávám se, že s ohledem na fakt, že autor film tvořil přes dvacet let, je název více než výstižný. Ukočírovat tento animovaný kolos se mu přes veškerá nesporná pozitiva nepodařilo ukočírovat.
Blacula (1972)
Tak jde čas o černých upírech? Proč ne. Sranda to byla každopádně.
Shaft skóruje (1972)
Ten knír.
Peppermint frappé (1967)
Za José Luis López Vázqueze a Geraldinu Chaplin je to natuty plný.
Jestřábí žena (1985)
Ta hudba.
Temné stíny (2012)
Ok, jasné. Není to tak zlé. Ale už dlouho mne žádný film tak mocně nenaštval. Co to jako mělo být?