Recenze (911)
Boy Kills World (2023)
"Streetfighter" verze "Oldboye". Ale nudná.
Prokletí (2021)
Dobré obsazení (Boyd si to dává) a výprava. Ale jinak slátaninka bez napětí.
Den díkůvzdání (2023)
Vřískot - Hostel edition
Pátek třináctého 8 (1989)
Fajn boxerský souboj na střeše. Jinak ale amatérský film.
Barbie (2023)
Je tam řada dobrých nápadů, ale na mě to byl moc velký mišmaš. A LEGO Movie je prostě mnohem vtipnější.
Meg 2: Příkop (2023)
Něco mezi "Underwater" a "Sharknadem".
Phantasm (1979)
Je to můj ročník, ale přijde mi to starší. :-)
Někdo klepe na dveře (2023)
Mě to rozsekalo! Neskutečně aktuální "home invasion" a nejdospělejší Shy. Plus jako vždy skvělá kamera a napětí.
Oppenheimer (2023)
Scorsese to není, holt. Hudba, kamera a Murphyho klobouk legendární. Hartnett is back.
Sisu (2022)
Sergio Leone s krumpáčem!