Recenze (220)
Pečovatel (2014)
Uff.. silné
Clevelandský únos (2015) (TV film)
Silný film a velmi autentické spracovanie. Na TV produkciu fakt super práca!
Dashcam (2021)
Creepy as fck! Pekný mindf*ck. Trošku mínus je extrémne roztrasená kamera a dosť otravná hlavná postava.. Ale aj tak mi to nedovolí ubrať z hodnotenia, pretože takto hnusný Found Footage horror tu už pekne dlho nebol. Robko Sevidž je pekné zvíra.
Men (2022)
Zopár hnusných scén, ale ináč divný bizár s artovými prvkami. A ten koniec bol pekný mindfuck, absolútne netuším čo tým chcel Garland povedať a predpokladám, že ani on sám nevie.
Abandoned (2022)
Horror bol akurát tak to, že tam vyše hodinu a pol neznesitelne vrešťalo mimino... A to je asi tak všetko čo sa vo filme udialo...
Halloween: Zmrtvýchvstání (2002)
3/10
Halloween: H20 (1998)
8/10
Halloween: Prokletí Michaela Myerse (1995)
6/10
Halloween 5 (1989)
5/10
Halloween 4: Návrat Michaela Myerse (1988)
6/10