Recenze (25)
Fany (1995)
Naše "Vaše" Jiřina opět v akci.... Škoda, že tu není nic horšího než opdad, jen ji vidím a dostávám rakovinu očí.
Avengers: Age of Ultron (2015)
V podstatě už se nedá napsat něco, co by tu už nebylo. Naprosto souhlasím s uživatelem DaViD'82. Jen bych vyzdvihl záběry se škodou 120. Škoda, že se z ní nevyklubal autobot.
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Musím říct, že za těch 110 minut mě ani jedna vteřina nenudila... Skvělý film a skvělý důkaz, že evropské filmy dokážou být na stejné úrovni jako mediálně vmasírované filmy z hollywoodu. Velmi mě baví filmy s vězeňskou tematikou jako vykoupení z SS, útěk z Alc., a tento film patří bezesporu k nejlepším v tomto žánru, jaké jsem viděl.
Top Gear USA (2010) (pořad)
Jedna hvězda, protože mám rád auta. Nebýt britského TG, tak dám možná dvě.
Švestka (2001) (divadelní záznam)
Nádherná hra s famózním výkonem PANA Smoljaka. Opět mi tito pánové prodloužili život.
Kameňák 3 (2005)
Tady už by se hodilo i nějaké mínusové hodnocení, tady už je totiž "odpad!" dost slabé slovo
Hrdý Budžes (2003) (divadelní záznam)
Ach jo, moc rád bych paní Hrzánovou potkal a potřásl jí za její skvostný výkon rukou. Říká se, že smích prodlužuje život a paní Hrzánová mi tu přidala alepsoň týden :).
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Podle mě slušný výkon na české úrovni. Navíc inspirace skutečnými případy, i když upravenými. Občas sice odjezd ála "USA" s pískotem gum z fábie 1.2 HTP ale jinak se mi tento výtvor líbí a moc se mi líbí výkon "krutibrka" Vetchého, který čím je starší, tím se na povrch dere jeho charakter a dokonalost, se kterou se snaží jít do všeho co točí.
Česko Slovensko má talent 4 (2013) (pořad)
Lidi, co nic neumí a nikdo je nezná, posuzují talent jakýchsi oveček co si do televize přišli zamávat na babičku.
Česko Slovensko má Silvestra (2011) (pořad)
Ještě že mi to neběžele přes Mrazíka. :D