Oblíbené filmy (10)
Gravitace (2013)
Tento film ve mně zanechal opravdu silný zážitek, hned bych se sama vypravila do Vesmíru. Vše bylo pro mě tak reálné a přesvědčivé, na druhou stranu kouzelné a tak nedosažitelné. Shrnula bych to prostě tím, že se mi moc líbila atmosféra celého filmu, která mě vtáhla do děje a přišla jsem si jako v hlavní roli :)
Čokoláda (2000)
Vždycky když se na něj dívám, tak dostanu chuť na čokoládu. To jako fakt :) Film na mě působí chvílemi dobrodružně, romanticky, chvílemi i takovou rodinou atmosférou. Mám ráda hudbu, která film provází, je pro mě velmi uklidňující. Po každém dalším shlédnutí Čokolády objevuji ve filmu něco nového a všímám si dalších krásných detailů.
Iluzionista (2006)
Slzy slunce (2003)
Avatar (2009)
Deník nymfomanky (2008)
Tak tady je to jasné, ztotožňuji se v mnohém s Belén Fabra, takže pro mě další film, na který se mohu koukat stále dokola a stále ho vnímám jinak a nacházím v něm, pro mě, další zajímavé asociace. A hudba? Tak ta ve mně vzbuzuje hluboké emoce a pocity důležité pro můj život.
Román pro muže (2010)
Ženy v pokušení (2010)
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Malý kousek nebe (2011)
Vše se dá ovlivnit myslí a život je o snech a cílech. Říká se tomu osud, karma, říkejme tomu jakkoliv... Nikdy není na nic pozdě, život je takový, jaký si ho uděláme my sami. Někdy k tomu potřebujeme lekce, kterými si teprve uvědomíme, jak úžasní jsme a jaký skvělý život žijeme. Tento film mi dal pocit vděčnosti za svůj hezký život. A proto... Vděčnosti není nikdy dost ;)