Recenze (8 387)
Kráska a netvor 1950 (2010) (TV film)
Nenadchlo, kostýmy musely být drahé..
Fotograf (2015)
Nevím, proč by se měl točit film o magorovi, který si hojí své mindráky tím, že "tvoří" stvůrné fotky. Ale zase na druhou stranu tu není u nás nikdo takový, který by takové "výtvarno" byl schopen tak dobře prodat ve světě.!!
Mea Culpa (2014)
Dějově velmi nevyrovnané, prapodivné akční scény, ale závěr opravdu potěší a vyšvihne dílko mírně nad hladinu průměrnosti..
Podtrženo, sečteno! (1991)
Mnohem uvolněnější a milejší komedie od klasiků s dobrými herci, o tři roky později něco podobného s Arnoldem vzniklo v zámoří, ale to už není taková pohoda..!
Dlouhá cesta dolů (2014)
Moc milé, kterak se čtveřice sebevrahů dá dohromady, až na "Hollywoodský konec" moc dobré.
Chlapec v modrém (1986)
Moc příjemný film. Cageovo herectví Vás nenechá chladnymi, je skvělý.
Náruživost (1969)
Rozhodně nepoustejte lidé v depresi. Tryznivost tohoto snímku je šílená.
Sedmý syn (2014)
Hruzostrasny mišmaš..
Vrah mezi námi (1931)
Základy filmového noiru, od Langa se učil i Hitchcock. Nicméně, je to příliš popisné a měl jsem co dělat, abych udržel při takové stopazi pozornost..
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Moc hezky odvyprávěný příběh outsidera, který má v hlavě více, než ostatní kolem něj, začne se stýkat se skupinou umělecky založených starších spolužáků a teprve tehdy skutečně začíná žít. Z jeho nejniternější mysli se přitom pomalu dostává úzkostná vzpomínka na člověka, který mu v životě nejvíce ublížil.