Oblíbené filmy (10)
Plechový bubínek (1979)
Možná už nikdy nekoupím dítěti bubínek, možná už nikdy nebudu jíst šumák, možná už si nikdy nedám v restauraci úhoře. Přesto je Plechový bubínek nejlepší film jaký jsem kdy viděla.
Himaláj - Karavana (1999)
Stačil prostinký příběh o chlapci co nikdy neviděl strom a vznikl přenádherný film o tvrdohlavém dědečkovi, jeho vnukovi a veliké cestě. A navíc...pro mne jeden z nejlepších soundtracků filmové historie.
Mrtvý muž (1995)
Angel Heart (1987)
výtahy, slepice, woo-doo, dost dobrá erotická scéna a fantastická pointa.
Král rybář (1991)
Byl jsem při tom (1979)
Piano (1993)
Magická hlubina (1988)
Magnolia (1999)
Magnolii mi doporučili s komentářem: "Až budou pršet žáby, nebudeš se ničemu divit." Nedivila jsem se. Tom Cruise v životní roli, vynikající Julianne Moore, krásná hudba Aimee Mann. It's not going to stop....