Recenze (355)
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Na naše poměry slušný český seriál. Není to na oslavu ani pro ostudu.
Chuck (2007) (seriál)
Dějové zápletky jednotlivých dílů jsou jednoduché, ale postavy sympatické a jen díky nim jsou to 4*.
Hostitel (2013)
Sci-fi linie je v tomto případě pouze okrajová a netvoří hlavní smysl příběhu. Samotný nápad s cizopasníky v lidském těle také není nový, ale myšlenka s rozpolceností dvou žen (souboje) v jednom těle, není špatná. Možná je škoda, že prý byly oproti knize vynechány některé popisy fungování společnosti, cizích světů atd. Knihu jsem ale nečetl a vím to tedy pouze z reakcí těch, kteří celý knižní příběh znají. Herecký výkon hlavní představitelky je slušný a jako romantický thriller film obstojí. Bez oné romantické linky je ovšem zoufale prázdný. 3,5*
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
Shlédnul jsem prvních deset epizod a zatím se i nepatrně nudím. Ne, že by byl seriál nezajímavý, ale posun v ději je pouze mírný až "opatrný". Časem hodnocení možná upravím.
Hasta la vista! (2011)
Jediné co mě mrzelo, byla absolutní předvídatelnost a to nejen konce, ale i průběhu cesty... Tušil jsem jakou hru Claude hraje a tušil jsem, jak skončí Jozeph. U Larse bylo rozhodnuto prakticky na samotném začátku (pro mě kýč - v podstatě dávno ověřený postup), bohužel jsem předpokládal i jaký bude vztah Claude a kluků, co bude znamenat její hotel, jak dopadne konflikt na vinici atd. Zkrátka tenhle film nic nového nepřináší, ale téma je uchopeno citlivě a příjemně, to se musí uznat. 3,5 *
Pí a jeho život (2012)
Možná to není na pět hvězd, možná jsou ve filmu kýčovité scény, ale příběh mi uvíznul v hlavě... i díky kruté pointě. Obraz je skvělý, Richard Parker přirozeně neroztomilý a nezvířátkovský a vyprávěni má potřebnou sílu pro každého, kdo chce přemýšlet o věcech osobních, duchovních o sebepoznání o síle sebe sama.
Letící delfín (1989) (seriál)
Po prvním dílu jen dvě hvězdičky. Dialogy byly poměrně slabé, děj rozvleklý, těžící a zároveň marně hledající romantiku letectví a snů o létání. Nápad skvělý, provedení slabší. Dabing hl. představitele E. Thomase I. Vyskočilem vyloženě rušil. Jan Velínský tak díky tomu působí odtažitě až nevýrazně.
Nádherné bytosti (2013)
O něco horší než první Twilight a rozhodně horší než Harry Potter (viz některé komentáře). Nový studentka ve škole, tak trochu podivínka bydlící mimo civilizaci, následuje odhalování pravdy o neobvyklém rodu v tomhle případě zaklínačích. Kostra je až na drobnou obměnu rolí zhruba na vlně Twilightu a nic nového nepřináší. Herci jsou ale možná lepší, za to nuda ve střední části větší. Stopáž je v tomhle případě přepálená a stačilo by 90 - 110 minut.
Ženy, které nenávidí muže (2012) (TV film)
Spravedlivější by byly 2-3 hvězdy.
Nespoutaný Django (2012)
"Je to Tarantino, tak to bude dobrý." Ne, není to dobrý. Má to slabší děj a v té lepší první půlce se povětšinou cestuje z místa na místo - až téměř bezcílně. Druhá polovina už je vyloženě nevěrohodnou slátaninou s naivní scénaristickou konstrukcí. Jediné co ten film drží nad vodou, jsou herecké výkony Waltze, DiCapria a S.L. Jacksona a několik kvalitních scén z nichž jedna je navíc velmi vtipná (Ku Klux Klan). Škoda. Rozjed byl slibný, úvodní hudební motiv a atmosféra také... Zbytek je rozvleklá "béčková" bída s jednou výraznou chybou ve střihu. Nezbývá než doufat, že čas pošle hodnocení tohoto filmu k normálu, protože 90% (4.2.2013) si opravdu nezaslouží. Za mě 3,5*.