Oblíbené seriály (10)
Spawn (1997)
skvělý seriál!!! oproti filmové verzi mnohem temnější a dokonale propracované
Firefly (2002)
Nice one... škoda že tak krátké...
Stranger Things (2016)
Pán času (2005)
Parádička, strašně moc mě to bavilo :o) hodnotím po první sérii... trochu mě teda mrzí že nakonci odejde Christopher, který byl naprosto skvělý, zvláště pak jeho úsměv :o), ale tak snad bude nový doctor taky v poho... edit: Tak David Tennant nesklamal :o) dokoukal sem 4 sérii a už se nemůžu dočkat vánočního speciálu. Ovšem ta roční odmlka (až na pár speciálů) bude krutá... Doktora sem si zamiloval, a hltal sem každý nový díl... Finále 4té řady bylo jedinečné. Teď se chystám na Torchwood, tak uvidíme. Btw. nenašel sem na databázi spin-off Sarah Jane Adventures, jak je to jen možné???
Chirurgové (2005)
Griffinovi (1999)
Futurama (1999)
Dexter (2006)
Californication (2007)
skvělá pohádka pro dospěláky :o) báječně mi to spříjemnilo několik večerů... druhou polovičku serie jsem dokonce sledoval v kuse asi do 5 do rána...