Recenze (13)
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Tři hvězdičky za progresivní akční scénu a krásný lesbičky.
Rosemary má děťátko (1968)
Skvělá atmosféra, ach-tak-krásná Mia Farrow, lehce neuspokojivý konec (ale co se dá dělat, když je to podle knižní předlohy). Velmi uspokojivý divácký zážitek.
Žena a ledovec (2016)
Meditativní ukolébavka o tom, jak žena, pejsek a kočička vařili bramboráky, utkaná z majestátních, ale předlouhých záběrů ledovce a prokládaná skotačivými hudebními vsuvkami.
Za zdí zahrady (2014) (seriál)
Kouzelná perlička, která chvílemi hází odlesky naší Zahrady, chvílemi Adventure Time, ale většinu času je prostě svébytným dílkem s parádním hudebním doprovodem a skvěle odměřenými dávkami humoru, roztomilosti a hororového nádechu. Dialogy jsou parádní, postavy k zamilování a stopáž krásně večerníčková. Milé překvapení.
Buchty a klobásy (2016)
Jedna * za nápad a pár dobrejch vtipů, druhá za Little green bag. Jinak to je prostě taková jednoduchá legrácka s fakt podivnym splácanym koncem, na kterou by člověk asi musel bejt buď hodně vymytej, nebo hodně baked, aby mu to přišlo vtipný pořád.
Švýcarák (2016)
Máme rádi bizár aka bylo to překvapivě zábavný. Pěknej, lehce klipovej vizuál, spousta nechutnosti, dialogy plný upřímnosti a docela dojemný chvilky. Ale celkový vyznění je pro mě stejně trochu rozpačitý. (Třešnička na konec pro odvážné - pusťte si po tomhle filmu "dano drevo".)
Výměna (2008)
Nadhodnocený film, který podle mě v mnoha místech jde místo "na dřen lidských emocí" spíš cestou přehánění a patosu. Vcelku dobře se na to dívá, vtáhne to, Angelina je holt hezoučká, ale za nějaký klenot bych to neoznačila.
Van Helsing (2004)
Totální guilty pleasure.
Hranice ovládání (2009)
Dvě hvězdičky - jedna za hudební doprovod a příjemnej lyrickej vizuál, druhá za Tildu a lícní kosti Isaacha. Jinak to za moc nestálo.
Šírin (2008)
Zajímavá zkušenost.