Recenze (184)
Šest dní, sedm nocí (1998)
Není to vůbec špatný film. Nic světoborného ale dobře se na to kouká.
Úkryt (2002)
V celku zajímavé, ale nijak vyjímečné.
Purpurové řeky 2: Andělé apokalypsy (2004)
Průměr.. nic víc.
Kostka (1997)
Skvělý děj a zpracování.
Komisař Rex (1994) (seriál)
Ty první série byly vážně dobrý.
Kolja (1996)
"Sbalíš si čemodan a půjdeš. Čemodan je jediné slovo které umím protože mi kufr ukradli v Moskvě na nádraží" tak na tuhle hlášku nikdy nezapomenu... a taky na "Naša krásná" (ukazujíce na sovětskou vlajku).
Kobra 11 (1996) (seriál)
Bouračky to bylo to jediné co asi drželo diváky v šachu, tak je musím dobře ohodnotit.
Knight Rider (1982) (seriál)
Ale jo, byla to sranda... když jsme byli mladí :-)
Klub sráčů (2000)
Omlouvám se krásnému hodnocení "odpad" že ho urážím takovým hnusem... chtělo by to přidat ještě horší hodnocení protože tohle je fakt hovadina nejvyššího řádu.
Vzpoura ve věznici Carandiru (2003)
Mám z toho trochu rozporuplný pocit.